چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

چاپ تراکت انتخابات با ارزنترین قیمت چاپ تراکت انتخابات باید دارای ویژگیهای خاص باشد که ما در اینجا به آنها اشاره می کنیم که رعایت آنها باعث داشت تراکت تبلیغاتی عالی و جذاب می مشود که باعث پیروزی نماینده در انتخابات میشود.

برند

باید نماینده برند شود باید یک رنگ یا یک شعار مخصوص به خود را داشته باشد که معرف نماینده باشد . باید این برد و رنگ و شعار انتخاباتی در تراکت و کارت ویزیت و وبسایت یکسان باشد این هماهنگی باعث جذابیت هرچه تمام تر و جذب مردم میشود و این هماهنگی به یاد ماندنی است.

چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

عکس

نماینده باید واضع و شفاف باشد و نگاه نماینده بسیار مهم است که رو به آینده روشن باشد . نمایند باید شیک پوش باشد. شیک پوشی یک اصل است ولی پوشیدن لباس محلی هم تاثیر گذار است مثلا لباس کردی  ولی باید نماینده توجه داشته باشد که این پوشش برای همان منطقه کرد نشین جذاب و باعث رای اور می باشد. ولی بهتر است نماینده برای شهرهای بزرگ پوش رسمی و شیک داشته باشد.

باید عکس را عکاسان حرفه ای انداخته باشند و از همه زاویه ها به عکس توجه شود زیرا عکس قرار است در تعداد بسیار زیاد چاپ شود و در اختیار مردم قرار گیرد .

چاپ بنر

چاپ بنر یکی از روشهای تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار است دیدن نماینده بر روی بنرها باعث جذب مردم یشود. زیرا اکثر بنرها در کنار اتوبانها و خیابانها هست و مردم ذرا از داخل ماشین آنها را میبینند باید بقدری جذاب طراحی و چاپ شده باشند که با یک نگاه در یاد و خاطر بیننده ماندگار شود.

چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

چاپ کارتویزیت

گرفتن کارت ویزیت از نماینده ممکن است به یاد ماندنی باشد. ولی بتر است که کارتویزیت به زیباترین شکل طراحی و چاپ شده باشد. در طراحی و چاپ کارت ویزیت خلاق باشید خلاقیت باعث جذاب شدن  کارت ویزیت می باشد و مردم کارتویزیتهای جذابرا برای مدتی نگه می دارند بنابر این باید کارت ویزیت یک نماینده با کاغذ بسیار مرغوب چاپ شود.

چاپ تراکت

تبلیغات تراکت یک روش سنتی برای تبلیغات نمایندگان بوده و هست . این نوع از تبلیغات بیشترین بازخورد و موفقیت در میان همه انواع دیگر تبلیغاتی را ارد.

ولی چاپ و پخش تراکت دارای امتیازات بسیار زیادی است که هیچ نمایندهای برای تبلیغات از آن قافل نمی شود.

چاپ تراکت از دیگر روشهای تبلیغاتی بسیار ارزان است.

چاپ تراکت به راحتی میتواد در تیراژ بالا قرار بگیرد و

چاپ تراکت و پخش آن زود بازده ترین روش تبلیغاتی است.

چاپ و پخش تراکت می تواند کل یک منطقه و یا شهر را تحت پوشش تبلیغات قرار داد.

می توان تراکت ها را به روشهای گوناگون چاپ و پخش کرد .

چاپ سریع تراکت در تیراژ بالا

می توان تراکت ها را چسباند و یا به داخل منازل پست کرد و یا می توان آنها را به دست کسانی که میخواهند رای بدهند داد.

تراکت های که قرار است به دیوار چسبیده شوند کافی است که عکس نماینده و نام و نام خانوادگی و شعار تبلیغاتی نماینده و یک نماد مانند پرچم جمهوری اسلامی را داشته باشد.

زیرا اگر تراکت را پر از مطالب کنیم شلوغ پلوغ دیده میشود و دیگر جذاب نیست ساده بودن تراکت یکی از اصول موفقیت آن است.

ولی اگر قرار است تراکت به دست مردم داده شود می توان مطالبی را که نماینده می خواست در مورد اهداف و راهکارا و معرفی خود بیان کند بیاورد.

نباید فوت تراکت پیچیده باشد بهترین فونت وفونتهای ساده و خوانا هستند.

چاپ تراکت انتخابات با ارزانترین قیمت

چاپ افست چاپ در تیتراژ بالا در تهران

اگر قرار است که یک تراکت به داخل خانه ها پست شود به صورت پاکت نامه باشد که جذابتر و رسمیتر باشد که مردم کنج کاو شوند و آن را مورد مطالع قرار دهند.

رعایت همه اینها در طراحی تراکت باعث میشود که تراکت بعد از چاپ بسیار جذاب باشد ولی به یاد داشته باشید چاپ تراکت باید روی کاغذ مرغوب صورت بگیرد و تراکت رنگی باشد . تراکت های سیاه و سفید جذاب هستند ولی بهتر است تراکت های انتخاباتی رنگی باشند.

چاپخانه بهار دارای پیشرفته ترین دستگاه های چاپ روز دنیا را دارا است و متخصصان که دارای سالها تجربه و دانش چاپ با دستگاه های پیشرفته میباشند .

پس شما می توانید بدون هیچ نگرانی تراکت های طراحی شده خود را به چاپخانه بهار دهید و به هر تعداد که بخواهید چاپخانه بهار برای شما تراکت چاپ می کند چاپ افست چاپ در تیراژ بسیار بالا چاپ رنگی چاپ برجسته .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange