چاپ کارت فال تاروت در تهران

چاپ فال تاروت در تهران

چاپ فال تاروت در تهران

چاپ فال تاروت در تهران

تاروت تعدادی کارت مخصوص بازی می باشد که از وسط قرن پانزده میلادی در مکان های مختلف اروپا مثل ایتالیا و غیره برای بازی ورق مورد استفاده می شده است. بعد از قرن هجده تا الان طرفداران آن و کاوشگران رازها و دانشهای پنهانی ورق های تاروت را ، وسیله ای جهت پیش گویی و گذرگاهی در مسیر ذهن میدانند. چاپ فال تاروت در تهران

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورماند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت خرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

لینک خرید انواع کارت تاروت به قیمت مناسب

https://www.falbegir.com/product-category/tarot-card/

چاپ کارت فال تاروت

در کل اروپا از تاروت به عنوان بازی استفاده میکنند ولی در کشور انگلیس تاروت بیشتر به عنوان گرفتن فال می باشد ، بعضی ها ریشه تاروت را از مصر یا کابالا می دانند ولی مدرکی وجود ندارد که نشان دهد قبل از قرن هجدهم برای پیش گویی و فال استفاده می شده است.

ورق های تاروت از چهار دسته خال که شامل ده کارت دارای شماره می باشد و چهار کارت عکس دار می باشد. همچنین تاروت بیست و یک خال حکم و یک کارت به نام دلقک دارد با توجه به نوع بازی، دلقک می تواند بی نقش باشد و یا بالاترین نقش را داشته باشد.

تاریخچه تاروت

کارت های تاروت شاید از قاهره در آخرای قرن چهارده به اروپا آمده است این کارت ها یک سری خال شبیه به چهار خال تاروت دارند که شامل سکه و ترکه و شمشیر و جام می باشند (کارت های فال تاروت) . کارت هایی که هنوزم در بازی های پرتغال و ایتالیا و همچنین اسپانیا هستند.

کارت هایی که تصویری هستند احتمالا در سالهای ۱۴۲۵ تا ۱۴۷۱۸ شکل گرفته اند. این کارت ها شامل شانزده تصویر از خداهای یونان و کارت هایی به شکل چهار گونه پرنده آمده است که رایج نبوده است.

اولین دسته از کارت های تاروت که شناخته شده در سالهای ۱۴۵۰ تا ۱۴۳۰ میلادی در بولونیا و فرارا و میلان پدید آمد ، در این بین چهار کارت خال اضافه شد که خال حکم نامیده شد. در سال ۱۴۹۱ نقش های بسیاری که نشان دهنده تخیل طالع بینی اجتماع و پیشگویی بوده است به تاروت اضافه شده است.

 

فال تاروت

 

کارت های تاروت دست ساز ، در قرن چهارده مورد حمله از سمت خطبا قرار گرفته ، آنها معتقد بودند که ذات و روح شیطان در این کارت ها وجود دارد. در این شرایط اکثر حکومتها تاروت را آزاد اعلام کردند و برخی خلاف آن را اعلام می داشتند. با آمدن چاپ ، تولید بیشتر ورق ها امکان پذیر شد که کارت های ساخته شده آن دوره در فرانسه باقی مانده است ، محبوب ترین کارت و الگوی چاپ مربوط به ورق های شهر مارسی است که به کارت های تاروت مارسی معروف است. کارت های فال تاروت که در ایران حافظ استفاده شده است از نسخه ی اصلی تاروت مارسی است که بسیار کمیاب و اصیل می باشد.

بازی های تاروت

هدف اصلی این کارت ها در ابتدا فقط بازی بوده است، قانون های این بازی به نوشته مارتیانو داتورتونا می باشد. بازی تاروت شامل فرهنگ های مختلفی می باشد. این ورق ها در ایتالیا طرفدار کمتری دارد ، در مقابل مقدار بازی در خارج از ایتالیا خیلی زیاد است. کارت های تاروت فرانسوی در محلی های این کشور خیلی طرفدار دارد و در اروپای مرکزی خیلی زیاد بازی می شود.

اسرار و پیشگویی های تاروت

هر کدام از کارت های تاروت یک عکس و یک عنوان را دارد که هرکدام از آنها مفهوم خاصی را اعلام می دارد. در پیشگویی تاروت این باور وجود دارد که کارت هایی که برای شرکت کننده رو خواهد شد ، نمایی از آینده و یا زمان فعلی او می باشد. پیشگویی با ورق های تاروت شاید اولین بار در کتابی به اسم الهامات فرانچسکو مارکولینی از آن صحبت شد که یک روش ساده را از برگزیدن کارت هایی از بین ورق ها که جدا از فال معنی نداشته ارائه داده است. در خاطره های ژاکامو کاسانووا در سال ۱۷۶۵ نوشته شده که معشوقه او که روس بوده با استفاده از کارت های تاروت، فال می گرفته و همه ی فال های تاروت گرفته شده توسط وی درست بوده است. ورق های تاروت در جلوتر با عرفان ها و جادو مخلوط شده تا امروز که شکل فعلی فال تاروت را به خود گرفته است.

تاروت در امروز

در حال حاضر تاروت گونه های بی نهایت و زیادی از خود به نمایش گذاشته و وجود دارد که با توجه به سلیقه ها و فرهنگ های مختلف به دست طراحان و عکاسان خلق شده است. مثل هکر و گربه نما و کیتی و کیمیاگری و غیره.

تاروت برای فال

 

در همه دنیا در حال حاضر کمتر از تاروت به عنوان بازی استفاده می شود و بیشتر به عنوان پیشگویی و طالع بینی و به نوعی کارت های اسرا آمیز شناخته شده است، به شکلی که در ایران هم فال تاروت و فال ورق رایج می باشد و از آن برای طالع بینی و پیشگویی استفاده میکنند.

می توان گفت که فال تاروت طرفداران زیادی دارد که چون تعداد زیادی کارت و عکس را شامل می شود، اطلاعات کامل و جامعی را درباره گذشته و یا حال و آینده نشان می دهد.

در اروپا بیشتر از تاروت برای بازی استفاده میشود ولی در کشورهای انگلیس برای بازی نمی باشد. در حال حاضر تاروت در دنیا بیشتر جنبه فال دارد.

همانطور که در بالا خدمتتان عرض کردیم ، هرکدام از کارت های تاروت یک عکس و عنوان را دارد که بیانگر مفهوم خاصی می باشد و هر کارتی که رو شود برای آن فرد معنی و مفهومی از آینده ، حال و یا گذشته او دارد. از نظر تاریخ ، مهمترین و با اهمیت ترین طراحی برای فال تاروت ، برای تاروت رایدر وایت می باشد که بیشتر هم برای فال تاروت از این دسته استفاده می شود. سایت ایران حافظ نیز برای متون بخش فال تاروت بیشتر از همین متون تاریخی الهام گرفته است.

آشنایی با فال تاروت

کارت تاروت تشکیل شده از هفتاد و هشت کارت شکل دار می باشد که هر کدام معنی خاصی دارد. ورق های تاروت به دو دسته ورق های تاروت کبیر که بیست و دو عدد می باشد و ورق های تاروت صغیر که پنجاه و شش عدد می باشد تقسیم میشود که جمع این کارت ها هفتاد و هشت کارت می باشد. ورق های تاروت کبیر پایه فال را تشکیل می دهند. ورق های تاروت کبیر نشانگر الگو و درس های زندگی و درس های معنوی ما می باشد و ورق های تاروت صغیر نشان دهنده کارهای روزانه ما می باشد.

 

چاپ فال تاروت در تهران

 

فال تاروت

ما در فال بگیر سعی کردیم تمام اصول درست فال تاروت را به کار ببندیم و فال تاروت را در انواع مختلفی که در جهان وجود دارد ارائه کنیم ، همانطور که مشاهده می کنید فال تاروت بخش های مختلفی دارد از جمله آن ، فال تاروت یک کارتی ، فال تاروت سه کارتی ، فال تاروت چهار کارتی ، فال تاروت پنج کارتی ، فال تاروت شش کارتی ، فال تاروت نه کارتی ، فال تاروت ده کارتی و در نهایت فال تاروت عشق ارائه شده است و سعی در تکمیل شدن این بخش با ارائه فال تاروت کبیر داریم که هر کدام در ظاهر از یک نوع برنامه نویسی تشکیل شده اما در بطن ماجرا بسیار پیچیده تر از آنچه تصور می کنید است.

برای استفاده از هر یک از بخش های فال تاروت می توانید روی لوگوی مربوط به آن در بخش پایین کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange