پخش تراکتA6 و ویژگی های آن

پخش تراکت A6

همانگونه که می دانید توزیع تراکت A6  روش تبلیغاتی محلی است. اگر شما دارای کسب و کار نو پا و یا قدیمی در شهر تهران هستید و نیاز به این دارید که خدمات و محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کنید بهترین روش تبلیغاتی محلی تراکت سایر اوراق کاغذی است. به این دلیل که برای مثال یک رستوران در یک محله شهری به راحتی با توزیع ۱۰۰۰ عدد تراکت می تواند در محله خود بازاریابی کند ولی تصور کنید بخواهد روش های اینترنتی در شبکه اجتماعی را داشته باشد که برای این مورد های محلی کم بازده تر و پر هزینه تر می باشد، توصیه میشود تراکت A6 را دو رو چاپ کنید چون وقتی گرافیست میخواهد برای تراکت A6 یکرو طراحی انجام دهد، مجبور است کلیه نوشته ها اعم از عنوان، خدمات، آدرس، تلفن، شبکه های اجتماعی، عکس های محصولات و … را در یک صفحه جای دهد که با این کار تراکت برای مردم جذاب نیست و نتیجه خوبی نمیدهد.

 پخش تراکتA6

 

پخش تراکتA6 و ویژگی های آن

 

ویژگی های تراکتA6

امکان چاپ بر روی کاغذ تحریر و گلاسه، امکان چاپ یکرو/دورو، ارزان و قیمت مناسب به تناسب ابعاد کوچک این محصول، امکان آپلود فایل طراحی شما و یا درخواست طراحی، بهترین معرف کسب و کار شما

چگونه می توانم تراکت A6 را به صورت آنلاین چاپ کنم؟

شما به وسیله چاپ بازار در عرض چند دقیقه می توانید تراکت A6 خود را به صورت آنلاین سفارش داده و پس از چند روز آنرا دریافت کنید. وارد سایت چاپ بازار شوید. باکس و یا لینک تراکت را انتخاب کنید. از میان محصولات تراکت، تراکت A6 را انتخاب و روی مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید. ویژگی های محصول شامل جنس کاغذ، یک رو یا دورو و تیراژ را مشخص کنید. در قسمت آپلود فایل/درخواست طراحی یک گزینه را انتخاب و در پایان نحوه تحویل را مشخص کنید.

مزیت تراکت A6 در چیست؟

قیمت مناسب و اقتصادی مهم ترین مزیت این محصول می باشد. تراکت A6 فضایی در ابعاد ۱۰*۱۴.۵ در اختیار شما قرار می دهد.

چطور می توانم بدون در اختیار داشتن طرحی آماده چاپ تراکت A6 را سفارش دهم؟

سیستم ثبت سفارش چاپ بازار به گونه ای طراحی شده که کاربران می توانند برای سفارش محصول مورد نظر، در همان صفحه و در قسمت کادر ( آپلود فایل/درخواست طراحی ) با انتخاب یکی از گزینه ها نسبت به آپلود فایل آماده خود و یا درخواست طراحی اقدام کرده و ثبت سفارش خود را تکمیل کنند.

چاپ تراکتA6، ارزان ترین تراکت برای تبلیغات

بیشتر قیمت برای مشتریان یک گزینه مهم در تبلیغات بوده است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال مدیریت کردن هزینه های خود در تبلیغات هستید چاپ تراکت A6 میتواند انتخابی مناسبی برای شروع تبلیغات باشد.

 

چاپ دیجیتال A6 در تهران

 

تراکت دیجیتال A6

در میان انواع چاپ تراکت ، ابعاد A6 کوچکترین نوع مرسوم می باشد که در مقیاس با ابعاد A4 نسبت ۱ به ۴ دارد. چاپ تراکت دیجیتال فوری و ارزان بوده و در این میان چاپ تراکت A6 در دیگر گزینه ها ارزان تر می باشد.

تراکت دیجیتال نیز یکی از انواع مرسوم در دسته چاپ تراکت فوری است که در مدت زمان بسیار کمتری می تواند محصول چاپی را در اختیارشان قرار دهد.

چاپ تراکت دیجیتال A6 فوری

از مزایای چاپ دیجیتال تراکت A6 می توان به فوری بودن آماده سازی آن و نیز کمتر بودن حداقل تیراژ سفارشی  نسب به چاپ افست عنوان نمود. این موضوع در زمانی که تیراژ سفارش ما اندک بوده و نیز زمان کمتری برای آماده سازی آن نیاز داشته باشیم اهمیت خواهد داشت.

چاپ تراکت A6 دیجیتال فوری ارزان می تواند گزینه مناسبی برای آماده سازی اقلام تبلیغاتی چاپ و و مقرونه به صرفه باشد که در مواردی با توجه به شرایط زمانی و اقتصادی گزینه مناسبی است.

ویژگی های تراکت A6 دیجیتال

تراکت A6 فوری بدون محدودیت در رنگ و چاپ روی انواع کاغذ های تحریر ۸۰ گرم تحریر و ۱۳۵ گرم گلاسه به صورت تکرو و دو رو قابل اجرا است. فرایند چاپ توسط بهترین دستگاههای چاپ دیجیتال تراکت انجام شده و کاغذ مصرفی نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange