کیفیت عالی چاپ

کیفیت عالی چاپ

کیفیت عالی چاپ همیشه و همه جا حرف اول و اخر را میزند. اگر  تبلیغ  تراکتی را انتخاب کرده اید باید این را در نظر داشته باشید که باید تراکت های شما دارای کیفیت عالی باشد که مردم آنها را مطالعه کنند باید تراکت و کارت ویزیت با رنگ های زیبا و جذاب چاپ شده باشند. هر چقدر هم که تراکت شما زیبا طراحی شده باشد ولی چاپ خوب نداشته باشد برای مردم جذابیتی نخواهد داشت که تراکت شمارا مطالعه کنند. و این امر تنها  به وسیله ماشین الات پیشرفته امکان پزیر می باشد.

 چاپخانه بهار با دارا بودن دستگاه های پیشرفته تراکت ها و کارت ویزیت های عالی با کیفیت فوق العاده برای شما به چاپ می رساند.

تراکت نوعی تبلیغ بصورت آنی است که برای بیان خبر و یا آگاهی دادن یک موضوع در مدت زمانی مشخص و با بیانی مستقیم و بدون  واسطه ، جهت  معرفی محصول یا خدمات موردنظر مورد استفاده قرار می گیرد .

یک تراکت حاوی خبری مهم و معمولا دارای یک جمله تبلیغاتی اثرگذار است که معمولا با بیان تصویری و نوشتاری می باشد .

یک گالری ، موسسه تجاری ، و غیره ، پس از انجام فعالیتهای روزمره و همیشگی ، برای تغییر و تحول در روند عملکرد خود اقدام به چاپ و تکثیر تراکت می نماید تا اعلام کند که شیوه عملکرد و فعالیت آن واحد در یک مدت زمان معلوم تغییر نموده است .

برای مثال خبر از افتتاحیه موسسه جدید با گرایش به حرفه جدید ، و یا خبر از حراج های فصلی در یک مدت زمان خاص و معلوم ، و یا هر رویداد دیگری که احتیاج به معرفی و آگاهی از جهش فکری و روند کاری داشته باشد .

تراکت  ارزانترین شکل تبلیغات  است که به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کرده و با توجه به توزیع مستقیم آن طیف گسترده ای از مخاطبین می توانند از آن استفاده کنند .

کیفیت عالی چاپچاپ ارزان

 

 برای دریافت اطلاعات و هماهنگی لازم با شرکت چاپخانه بهار تماس حاصل فرماید.

 با ما تماس بگیرید.

مهندس تلخاب فراهانی: 09124506359

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange