چاپ تراکت کرافت در تهران

چاپ تراکت کرافت در تهران

کاغذ کرافت چیست؟

کاغذ کرافت نوعی کاغذ می باشد که در یک فرایند شیمیایی به نام کرافت تولید می گردد.کاغذ کرافت توسط آلمانی ها ساخته گردید. و لغت کرافت نیز آلمانی می باشد. در این فرایند بدلیل لینگین پایین کاغذ مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. کاربردهای زیادی در صنعت و کشاورزی دارد. شامل بسته بندی میوه و سبزیجات تا ساخت پاکت و ساک دستی زیبا.رنگ آن نخودی و قهوه ای می باشد. چاپ تراکت کرافت در تهران

نام کاغذ کرافت در حقیقت از نام فرایند شیمیایی که منجر به تولید آن می‌گردد گرفته شده است. به وجود آوردن این نوع از کاغذ را به آلمانی ها نسبت می‌دهند و خود کلمه کرافت در آلمانی معنی مقاومت می‌دهد.

کاغذ کرافت به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی و همچنین مقاومت مکانیکی زیاد، کاربرد های زیادی دارد که از ملموس ترین آن ها می‌توان به بسته بندی محصولاتی مانند میوه و تره بار اشاره داشت.

همچنین رنگ قهوه ای این کاغذ و بافت زیبای آن باعث می‌شود برای بسته بندی کادو ها و ساخت انواع کیف کاغذی مناسب باشد.

این مقاومت بالا به خاطر وجود لیگنین کم تر کاغذ کرافت در مقایسه با سایر انواع کاغذ است. دلیل این موضوع در واقع همان فرایند کرافت است که باعث کشیده شدن لیگنین می‌شود.

چاپ تراکت کرافت در تهران

ویژگی‌های تراکت کرافت:

ضخامت : تراکت کرافت در دو حالت نازک و ضخیم می باشد که هر دو نوع آن قابل انتخاب است .
چاپ تک رنگ : به علت چاپ سیاه سفید ، قابلیت چاپ تصاویر واقعی روی این نوع تراکت نمی باشد و فقط از تصاویر وکتور (کارتونی) میشود استفاده کرد . ( چنانچه نیاز به تراکت با چاپ رنگی دارید ، تراکت تحریر رنگی یا تراکت گلاسه رنگی سفارش دهید)

مدل های مختلف قابل سفارش :

تعداد: این نوع کارت در تیراژ های ۲۰۰۰ و ۴۰۰۰ عددی چاپ میشود .
یکرو / دورو : این نوع تراکت به دو حالت یکرو و دورو قابل سفارش و چاپ می باشد . ( توصیه میشود در حالت کاغذ نازک فقط یکرو سفارش داده شود)
رنگ کاغذ : تراکت کرافت به رنگ قهوه ای روشن به همراه بافت های تیره خرده کاغذ میباشد که جلوه و زیبایی خاصی دارد . ( چنانچه نیاز به کاغذ سفید برای این نوع تراکت دارید ، تراکت سیاه و سفید سفارش دهید)

ضخامت کاغذ :

کاغذ تراکت کرافت در نوع ضخیم (۱۵۰گرم) و نازک (۷۰گرم) می باشد که یک مورد را باید انتخاب کنید ..
نحوه طراحی: شما میتوانید طرح تراکت را از قبل طراحی کرده باشید ( خودتان طراحی کنید یا طراح ماهری برایتان طراحی کرده باشد و فایل آن را آپلود کرده باشید) یا درخواست طراحی اختصاصی توسط کارشناسان چاپداران داشته باشید .
تعداد قابل سفارش تراکت کرافت
تیراژ سفارش : در تعداد ۲۰۰۰ تایی و ۴۰۰۰ تایی قابل سفارش می باشد .
تخفیف برای تیراژ بیشتر :چنانچه نیاز به تیراژ های بالاتر داشتید میتوانید از طریق شماره های دفتر چاپداران با کاشناسان درمیان بگذارید تا از تخفیفات ما مطلع شوید.
سایز تراکت کرافت
سایز تراکت : ابعاد تراکت کرافت در سایز های A6 , A5 , A4 می باشد.
مراحل از طراحی و چاپ تا تحویل درب منزل یا محل کار شما :
پس از تکمیل فرم سفارش و نهایی کردن پرداخت ، سفارش شما در سایت چاپداران ثبت میشود و در صورتی که گزینه طراحی توسط چاپداران را انتخاب کرده باشید

سریعا طرح مورد نظر شما توسط طراحان چاپداران انجام میپذیرد و برای شما ارسال میشود که پس از تایید شما وارد پروسه چاپ میشود .

بعد از اتمام چاپ و برش و بسته بندی ، آماده ارسال به محل شما میشود که توسط ارسال فوق سریع به دست شما خواهد رسید .

نحوه محاسبه زمان تحویل سفارشات فوری (تهران و شهرستان) :
چنانچه سفارش شما در روزهای جمعه تا سه شنبه ثبت نهایی شود ، در همان روز طرح برای شما ارسال میشود و پس از تغییرات نهایی و تایید آن توسط شما ، وارد مرحله چاپ میشود که تا فردای همان روز آماده و چاپ میشود و بلافاصاله برای شما ارسال میشود .

برای مشتریان تهران و کرج توسط پیک درب منزل یا محل کار شما تحویل داده میشود .

برای مشتریان شهرستان نیز توسط پست سفارشی طی ۲ الی ۳ روز تحویل داده خواهد شد .

توجه توجه : چنانچه ثبت سفارش در روز های چهارشنبه و پنجشنبه انجام شود ، این گونه سفارشات در روز شنبه چاپ میشوند و در همان روز (شنبه) آماده ارسال به آدرس مشتری میشوند.

چاپ تراکت کرافت در تهران

انواع کاغذ کرافت

کاغذ کرافت هم در ایران و هم در سایر کشور های دنیا تولید می‌شود که می‌توانید نمونه های خارجی و ایرانی آن رادر ابعاد مختلف تهیه نمایید.

کشورهایی که کاغذ کرافت وارداتی آن ها در ایران، قابل خریدن می‌باشند شامل کشور های روسیه، آلمان، هند،ژاپن و هند می‌شود که در گرماژهای چهل گرم، هفتاد گرم و صد و پانزده گرم می‌توانید آن ها را خریداری کنید.

در ایران نیز برند های مختلفی اقدام به تولید کاغذ کرافت کرده اند که از میان آن ها می‌توان به کرافت پارس، مازندران و تبریز اشاره داشت.

کاغذ پارس که تقریبا می‌توان آن را با کیفیت ترین کاغذ کرافت ایرانی دانست، گرماژ های هفتاد گرم و هشتاد گرم را ساپورت می‌کند که به هم صورت ورقه ای و شیت و هم به صورت رول کاغذ کرافت موجود است.

کاغذ های کرافت پارس ایرانی در ابعاد هفتاد در صد سانتی متر و شصت در نود سانتی متر قابل تهیه می‌باشند.

مزایای کاغذ کرافت

یکی از ویژگی های مثبت کاغذ کرافت قابلیت بازیافت صد در صدی آن است که موجب محبوبیت آن برای طراحان بسته بندی جهت طراحی سبز شده است. چرا که به هیچ وجه هیچ آسیبی به طبیعت وارد نخواهد کرد.

مقاومت بالا در برابر پاره شدن و مقاومت مکانیکی بالا نیز جزو مزایای کاغذ کرافت است که پیش تر ذکر شد.

علاوه بر موارد ذکر شده زیبایی رنگ و بافت کاغذ کرافت را نیز می‌توان جزو مزایای آن به شمار آورد.

همچنین، قدرت جذب بالای این نوع از کاغذ، یک مزیت نسبت به سایر انواع کاغذ محسوب می‌گردد که به علت کم تر بودن لیگنین و بیش تر بودن میزان گوگرد در آن است.

همین قدرت جذب بالا به اضافه عدم نفوذ هوا در این کاغذ، باعث مناسب بودن کرافت برای بسته بندی میوه ها و سبزیجات شده است چرا که به خاطر خصوصیات گفته شده به حفظ تازگی آن ها کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange