چاپ افست در تهران

این شیوه چاپ در گروه چاپ های گود قرار می گیرند

چاپ افست در تهران

مفتخریم که با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت چاپ،‌ رضایت بیش از ۱۸٬۰۰۰ مشتری را جلب نموده‌ایم.چاپ افست در تهران

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 

با سفارش به چاپ بهار می توانید آسودگی خاطر داشته باشید که سفارش شما با دقت و بالاترین کیفیت چاپ خواهد شد. ما با داشتن ضمانت کیفیت، کیفیت برتر را ارایه می کنیم.

چاپ

افست

هر دور چاپ ۱۰۰۰ برگ کاغذ را شامل می شود. در شروع هر کار چابی تا ۵ دور چاپ در محاسبه در نظر گرفته میشود. بنابراین در محاسبات کار چاپ افست برای شروع ۵ دور یا به عبارتی دیگر
۵۰۰۰ برگ و سپس از آن به بعد ۱۰۰۰ برگ با هر دور محاسبه می گردد نتیجه کار بایستی ضرب در تعداد رنگ چاپ شود تا هزینه چاپ کار به دست آید.

ورنی چاپ

ورنی چاپ نیز درست شبیه به یک رنگ افست محاسبه میگردد.

فلکسو و هلیو

هزینه های این دو نوع چاپ به دلیل مشابهت در مدیای چاپ شبیه به است. هزینه ها بسته به نوع مدیا چاپ،توناژ و تعداد رنگ متفاوت است و بهای تمام  تمام شده بر اساس کیلوگرم از مدیا (جنس چاپ شونده) ارائه میگردد.

فلکسو روی کارتن

معمولا کارتن سازی در محاسبه هزینه چاپ فلکسو روی کارتن پارامتر میزان تن پلات کار چاپ و تیتراز بر حسب متر مربع را نیز لحاظ میکنند، اما از طرف دیگر میزان سفارش مطرح نیست.

تامپو

مبنای محاسبه در چاپ تامپو به عواملی چون تیتراژ، جنس چاپ شونده ، شکل فیزیکی و تعداد رنگ بستگی دارد . منظور از پارامتر شکل فیزیکی ، ظاهر کارو اندازه ی آن است که از روی شکل ظاهر میتوان به میزان سختی انجام چاپ پی برد . این پارامتر را میتوان  به سه گروه عادی، مشکل و بسیار سخت تقسیم کرد .

جنس چاپ شونده تعیین کننده نوع مرکب است همچنین در برخی موارد لازم است جنس مورد نظر چربی زدایی شده، پس از چاپ نیز برای تثبیت رنگ در کوره قرار گیرد.

چاپ

چاپ کهن سریعترین زمان ارسال بین فروشگاههای اینترنتی را ارائه میدهد. شما میتوانید سفارشات چاپ شده خود را تنها در طی چند ساعت در کلیه نقاط تهران دریافت کنید..

چاپCD افست خشک

چاپCDوDVD بستگی به تیتراژ ، تعداد رنگ و پوشش روی CDدارد.

چاپ سیلک

چاپ سیلک در تیتراژ های پایین نیز امکان پذیر است و هزینه های آن به تیتراژ تعداد رنگ، نوعجنس چاپ شونده، وجود ترام در طرح و اندازه کار بستگی دارد.

داغی یا طلاکوب

مبنای محاسبه هزینه های طلاکوب فویل مصرفی است و هزینه ها معمولاً بر اساس اندازه سند چاپی تیتراژ و میزان مصرف فویل تعیین می شود.

ترموگرافی

چاپ ترموگرافی نوع خودرو های مصرفی برند نقره ای بنفش و غیر محاسبه می گردد

چاپ افست در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange