سرعت بالا در چاپ

سرعت بالا در چاپ

سرعت بالا در چاپ خیلی از مشتریان به خاطر این که زمان محدودی برای چاپ دارند و برای چاپ تراکت و کارت ویزیت ویزیت خود عجله دارن سرعت در چاپ پرای آنها بسیار مهم است. زیرا گاهی پیش می اید که تراکت ها یا کارت ویزیت برای نمایشگاه و یا یک همایش باشند و اگر تراکت و کارت ویزیت دیر چاپ شوند صاحب صنعتی که تبلیغات تراکتی را انتخاب کرده ضرر کنند.

سرعت بون کیفیت ارزشی ندارد اگر تراکت ها یا کارت ویزیت خود را به کسی دهید که به سرعت چاپ کند ولی کیفیتی نداشته باشند این هم یک نوع ضرر است زیرا تراکت یا کارت ویزیت بی کیفیت نه تنها باعث جذب مشتری نمیشود بلکه ممکن است که مشتریان خود را از دست بدهید.

سرعت بالا در چاپ با کیفیت عالی را از چاپخانه بهار بخواهید. زیرا چاپخانه بهار با دارا بودن دستگاه های پیشرفته هم با سرعت بالا و هم با کیفیت عالی تراکت و کارت ویزیت را به چاپ می رساند.

در طراحی و چاپ تراکت سعی کنید به گونه ای عمل کنید که مخاطب را به خواندن تراکت ترغیب کند و باعث نشود تا با خواندن اولین جمله آن را دور بیندازد. استفاده از تصاویر و فونت های مناسب می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. سعی کنید در قسمت رویی تراکت از عنوان و واژه ها و عبارات مهم مانند نام موسسه خود و شماره و آدرس و .. استفاده کنید و در پشت تراکت توضیحات بیشتر را بیاورید، البته بهتر است این توضیحات به صورت نکته ای و نه به صورت یک مطلب بلند باشد.

نکته قابل توجه این است که طراحی تراکت به گونه ای باشد که نظر گیرنده را به خود جلب کند. سعی کنید مطالب را به صورت نکته ای و خلاصه بیاورید تا بینندگان در نگاه کلی بتوانند آن ها را بخوانند و خسته نشوند. استفاده از فونت های مناسب با سایز مناسب نیز می تواند تاثیر گذار باشد. سعی کنید از دو فونت در طراحی تراکت استفاده کنید تا تفاوت بین عنوان و مطالب مشخص شود.

عموما در طراحی و چاپ تراکت هر چه مطالب بزرگ تر باشد نظر بیننده را بیشتر به خود جلب می کند، در کنار این موضوع استفاده از رنگ های هم خانواده و ترکیب رنگ های مناسب نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

نکته بعدی قرار دادن تصاویر مناسب در تراکت است. سعی کنید در طراحی تراکت از تصاویری که می تواند برای مشتری جذاب باشد استفاده کنید. چرا که نظر مردم در نگاه اول به سمت تصاویر بیشتر از نوشته ها جلب می شود و مطمئنا استفاده از تصاویر زیبا و جذاب به شما کمک می کند تا بتوانید اثر بخشی چاپ تراکت های خود را بالاتر ببرید.سرعت بالا در چاپ بتا دستگاه های پیشرفته .

 

برای دریافت اطلاعات و هماهنگی لازم با شرکت چاپخانه بهار تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی: 09124506359

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange