خرید کارت تاروت شروع قیمت ۲۴۰ ت

خرید کارت تاروت از چابخانه بهار تهران

برای خرید انواع کارت تاروت روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید کارت تاروت

فروش انواع کارت فال در تهران به صورت حضوری و برای استان های دیگر با پست پیشتاز می باشد

قیمت کارت های تاروت از  ۲۰۰ -۳۶۰ تومان

قیمت کارت های لنورماند ۱۵۰ تومان

برای  ثبت سفارش کارت تاروت  و تمام کارت های تاروت و ارواکل … به صورت تکی و یا عمده با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ تماس بگیرید

 

کارت تاروت آموزشی رایدر وایت

 

آموزش تاروت به صورت حرفه ای در قالب فیلم

آموزش در ۲۵۰ قسمت از صفر تا صد

اگر هنوز تاروت را به خوبی بلد نیستید و دنبال آموزش حرفه ای و از صفر تا صد به صورت کامل هستید میتوانید از آموزش تاروت سایت فال بگیر استفاده کنید برای رفتن به آموزش روی تصویر کلیک کنید.

شما همچنین میتوانید از کتاب فال تاروت هم برای یادگیری فال تاروت استفاده کنید. برای مشاهده کتاب فال تاروت روی لینک کلمه پایین کلیک کنید

کتاب فال تاروت

انواع کارت تاروت

خرید کارت تاروت فرانسوی

یکی دیگر از کارتهایی که معمولا بعضی از علاقمندان به تاروت، را با آن آغاز میکنند کارت تاروت فرانسوی است. ارتباط برقرار کردن و فهم تصاویر کارت تاروت فرانسوی برای مبتدیان آسان است. تصاویر این مدل کارت کمی قرون وسطائی است که ابتدا توسط مداد رنگی نقاشی شده اند. کارت تاروت فرانسوی با الهام از تصاویر مدل رایدر وایت با دستان هنرمند خانم ماری هانسون رابرتز در سال ۱۹۸۵ به تصویر کشیده شده است.

خرید کارت تاروت آموزشی

کارت تاروت آموزشی و یا همان کارت تاروت پشت نویس یک کارت طراحی شده توسط مجموعه فال بگیر است که برای مبتدیان عالی است و آنها به راحتی میتوانند فال تاروت را یاد بگریند.

این کارت در جلو همان عکس های تاروت رایدروایت است و در پشتش آموزش تاروت است. که جزییات مهم مثل معنی هر کارت و معنی مخالف کارت … گفته شده است.

خرید کارت تاروت فارسی

کارت تاروت فارسی یک نسخه پرفروش از مدل کارت های تاروت است که در ورژن فارسی و یا زیر نویس فارسی است. تاروت فارسی در ورژن زیر نویس انگلیسی هم وجود دارد که در کارت تاروت انگلسی طراحی آن همان تاروت فارسی است تنها تفاوت او زیر نویس اوست که به زبان انگلیسی نوشته شده است. سایت فال بگیر با دستگاه های برش پیشرفته این کارت را بسیار با کیفیت تولید میکند.

 

 

تاروت بیننده نور سبک مدرنی از تاروت

تاروت زیبای بیننده نور یکی از زیباترین مدل کارت های تاروت است که طرفداران زیادی دارد این مدل رنگ های روشن زیادی دارد و به شکلی خاص طراحی شده است مجموعه فال بگیر با چاپگر های پیشرفته این کارت تاروت بیننده نور را بسیار زیبا و با کیفیت چاپ میکند

خرید کارت تاروت مصری

کارت تاروت مصری یکی دیگر از مدل های متفاوت تاروت است که برگرفته از مصر باستان است.

خرید کارت تاروت طلایی

کارت تاروت طلایی یه ورژن از کارت های تاروت است که بسیار زیبا و محبوب بین کسانی که تاروت را دوست دارند است. تاروت طلایی با طراحی رنگ های زرد و طلایی بسیار جذاب شده است سایت فال بگیر کارت های فال را با جنس لمینت براق چاپ میکند و لمینت هم خیلی محکم و ضد آّب است.

کارت تاروت دانش عنصری

این کارت با طراحی جالبی که دارد تبدیل به یک کارت زیبا شده که طرفداران زیادی را دارد. دانش عنصری هم مانند تمام کارت ها ۷۸ عدد کارت دارد.

 

فروش کارت تاروت فرانسوی

تاریخچه فال فرانسوی لنورماند توسط مادام لنورماند در کشور فرانسه و اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ رواج پیدا کرد و به تدریج به سایر مناطق اروپا گسترش یافت. صحت فال خانم لنورماند تا جایی زبانزد خاص و عام شده بود که حتی سیاستمداران مطرح جهان در آن زمان برای بسیاری از تصمیمات خود به او استناد می کردند.

 

کارت تاروت لنورماند چیست

این نسخه مثل رایدر وایت تو تاروت هست و از مابقی لنورماندا پابلیک تر و عام پسند تره

ماری آن لنورمند به داشتن کارت خوان معتمد ناپلئون بناپارت مشهور است.

این کارت یک کتابچه راهنمای دقیق برای درک و کار بی نظیر دارد.

نوعی تاروت است اما متفاوت است. تاروت معمولی ۷۸ کارت دارد
لنورماند فقط ۳۶ کارت دارد در تاروت، کارتها به گروههایی تقسیم می شوند: عمده آرکانا، شمشیر، سکه ، چوب و جام. لنورماند چنین چیزی ندارد.
چندین کارت تاروت وجود دارد که در بازی Lenormand نیز وجود دارد اما معنای کارت ها گاهی متفاوت است. مثلا برج را بگیرید. معنای اصلی این است: یک اتفاق غیرمنتظره ، خشن چیزی که همه چیز را وارونه می کند ، هرج و مرج در لنورمند ، برج این معنی را دارد: یک نهاد یا ساختمان ، جاه طلبی ، تنهایی ، شغلی ، امور حقوقی ، استکبار در لنورمند ، ماه علاوه بر معنای عادی خود (عواطف ، عاشقانه ، اغوا، شهود ، زنانه و غیره) کلمات کلیدی مانند الهام، کار، سرگرمی و شب دارد.

دیوارکوب سفالی
فال لنورماند به تمام مسايل جزیی در نیت های فال می پردازد و یکی از قوی ترین و کامل ترین فال های دنیا محسوب می شود
این دوره آموزشی که به صورت کامل و اختصاصی توسط گروه فال بگیر تهیه شده است شامل:
تمام معنی ها و نکات و تاریخچه ی لنورماند
ترکیبات دو کارته، تمام کارت ها تک به تک کنار هم دیگه
انواع چیدمان: چیدمان تک نیت، چینش هفت کارتی، چیدمان احساسی، چیدمان اصلی فال کلی گراند تابلو،
نحوه ی زمان بندی در فال یادگیری انواع نیت های عشقی, بیماری ,نیت های شغلی و مالی و…  اما نکاتی از کارت ها در ستاره شناسی روزهای که کارت ها نشون میدن و ماه های که نشون میدن همه آموزش داده میشه.

 

خرید کارت تاروت لنورماند ارزان

قیمت کارت های تاروت لنورماند ما ارزان ترین قیمت کارت های تاروت ای است که میتوانید پیدا کنید ما با بالاترین کیفیت کارت های تاروت و با ارزان ترین قیمت به شما ارسال میکنیم.

 

خرید کارت تاروت لنورماند در تهران

برای خرید کارت های تاروت ذن اوشو درجه یک دریافت سریع در شهر تهران در کمتر از ۲۴ ساعت با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ تماس بگیرید

برای شهر های اصفهان تبریز مشهد و همه شهرهای ایران با ارسال پیشتاز در کمتر از سه روز می توانید کارت های تاروت ذن اوشو خود را دریافت کنید

کانال فروش کارت تاروت لنورماند

بسیاری از مردم دنبال کانال های فروش کارت تاروت هستند شما میتوانید به کانال فروش کارت تاروت و اوراکل و لنورماند و تمامی کارت های فال مراجعه کنید ⇓

آدرس پیج اینستا گرام فال بگیر : fal.begir

ما کنار شما هستیم تا زمانی که بتوانید یک فال کامل و حرفه ای بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره واتساپ: ۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ – ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange