خرید کارت تاروت ذن اوشو

خرید کارت تاروت ذن اشو

چاپ و فروش کارت تاروت ذن اوشو و با کیفیت بالا و با ارسال کمتر از ۲۴ ساعت در تهران و کمتر از سه روز در تمام منطقه های ایران برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ تماس بگیرید و یا در واتساب پیام بدهید

 

 

برای خرید کارت تاروت ذن اوشو و تمام کارت های تاروت و ارواکل با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

نکاتی که هنگام خرید کارت تاروت اوشو باید رعایت کرد

  • انتخاب مدل و طرح کارت تاروت باید متناسب با سلیقه شما و ارتباطی که با آن برقرار میکنید باشد.
  • کیفیت چاپ و تصویر مناسب کارتها در ارتباط برقرار کردن با کارتها تاثیر مهمی دارد پس هنگام خرید کارت تاروت حتما کارتهای با کیفیت تهیه کنید.

 

خرید کارت ذن اوشو در تهران

برای خرید کارت های تاروت ذن اوشو درجه یک دریافت سریع در شهر تهران در کمتر از ۲۴ ساعت با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹ تماس بگیرید

برای شهر های اصفهان تبریز مشهد و همه شهرهای ایران با ارسال پیشتاز در کمتر از سه روز می توانید کارت های تاروت ذن اوشو خود را دریافت کنید

خرید کارت تاروت ارزان ذن اوشو

قیمت کارت های تاروت ذن اوشو ما ارزان ترین قیمت کارت های تاروت ای است که میتوانید پیدا کنید ما با بالاترین کیفیت کارت های تاروت و با ارزان ترین قیمت به شما ارسال میکنیم.

 

فروش کارت تاروت ذن اوشو

همانطور که میدانید پایه و اساس تاروت بر دریافت انرژی از جهان کائنات و کارما بنا شده است که توسط تصاویر کارتهای تاروت بر گستره فال نقش میبندد. بنابراین تهیه و خرید کارت تاروت با کیفیت از اهمیت بسزایی در امر تاروت برخوردار است. تصاویر کارتهای تاروت شامل جزئیات و نمادهای باستانی بسیاری در خود است که آشنائی و ارتباط با آنها خواندن گستره فال تاروت را بسیار آسانتر خواهد کرد به همین دلیل استفاده از کارتهای با کیفیت و استاندارد یکی از مهمترین دغدغه های ابتدائی تاروت کاران برای خرید کارت تاروت اصلی و اورجینال میباشد.

 

کانال فروش کارت تاروت ذن اوشو

بسیاری از مردم دنبال کانال های فروش کارت تاروت هستند شما میتوانید به کانال فروش کارت تاروت و اوراکل و تمامی کارت های فال مراجعه کنید ⇓

آدرس پیج اینستا گرام : fal.begir

ما کنار شما هستیم تا زمانی که بتوانید یک فال کامل و حرفه ای بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره واتساپ: ۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳

 

معنای کارت های ذن تاروت اوشو: تفسیر لباس ها. چرا عرشه های تاروت Osho Zen منحصر به فرد هستند

کارت های دیگر با تصاویر ، روی هر یک از افراد ، اشیاء ، رنگهای مختلف، جزئیات ، ارقام – فضایی برای تخیلات و تفاسیر .. اما روی نقشه هیچ چیز به سادگی هیچ چیز نیست! فقط تاریکی ، خلأ .. و بسیاری از مردم این کارت را فقط می ترساند ، دوست ندارد. در واقع ، مرگ را نیز منعکس می کند ، ناشناخته ، که هیچ چیز را در ذهن افراد نمی ترساند. اگر از افراد عادی (علاقه مند به موضوعات معنوی) نپرسید – مرگ چیست؟ پس از مرگ چه بر سر ما می آید – شخص با بی میلی آشکار چشم های خود را برمی گرداند و پاسخ می دهد – بله ، هیچ چیز ، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ، پس از مرگ – هیچ! و او ترجیح می دهد در مورد آن صحبت نکند. موضوع مرگ عموماً در جامعه مدرن غربی تحت ممنوعیتی ناگفته قرار دارد. صحبت در این مورد غیرقابل قبول و ناخوشایند است.

من همچنین می خواهم به طور جداگانه به مقایسه این لاسو در سیستم Osho Zen Tarot با محتوای آن در سیستم سنتی اشاره کنم. در تاروت کلاسیک ، این Arcanum کشیش (Hierophant) نامیده می شود و به طور خلاصه ، یکی از روشن ترین معانی آن نماینده یک فرقه مذهبی ، یک معلم ، مربی ، کشیش خاص است. و بسیار قابل توجه است که در اوشو زن تارو این تصویر به طور قاطع کنار گذاشته شد و “هیچ” را جایگزین آن کرد. از این گذشته ، اوشو فقط بیشتر از “کشیش” – کشیشان ، رهبران مذهبی ، فیلسوفان انتقاد کرد و تأکید کرد که آنها هیچ چیز خوبی برای فرد و رشد خود او به ارمغان نمی آورند ، بلکه برعکس ، تنها آزادی و چرخش او را مسموم می کنند. او را به یک برده تبدیل کرد

اما کارت عدم وجود در Osho Zen Tarot چیست و چگونه آن را تفسیر کنیم؟ توصیف همراه با جزئیاتاز دفترچه راهنمای عرشه و چشم انداز خود اوشو در این مورد ، می توانید پیوند را بخوانید :. اوشو به ما می گوید که هیچ چیز نمی تواند مثبت و منفی باشد. و من معتقدم که در تفسیر این کارت ، ما فقط باید به تعریف معنای منفی یا مثبت این کارت در طرح بندی متکی باشیم. این را می توان در درجه اول با کمک شهود خود و همچنین تکیه بر کارت های کنار آن در طرح تعیین کرد.
هیچی داخل حس مثبت- این همان چیزی است که همه جویندگان برای آن تلاش می کنند و در آنجا به دنبال روشنگری هستند – در سکوت و تفکر عمیق خود.
هیچ چیز به معنای منفی پوچی ، تاریکی ، غرق شدن در ترس و افسردگی نیست.
اگر در مورد معانی اضافی این کارت صحبت کنیم ، آن را نیز می توان یک پاسخ ساده “هیچ” به س “ال “چرا …؟”
به عنوان مثال ، شخصی می پرسد برای حل این وضعیت باید چه کار کنم این لحظه؟ و پاسخ – هیچ چیز – ممکن است دقیقاً به عنوان نشانه ای از نیاز در حال حاضر تفسیر شود تا به سادگی اجازه دهیم رویدادها به شیوه خودشان اتفاق بیفتند و در تلاش برای تغییر آنها دخالت نکنند. آن ها در صورتی که مداخله ما در این وضعیت چیز مفیدی به همراه نداشته باشد.
و به عنوان یک گزینه ، ممکن است در کارت گفته شود که هیچ پاسخی به این وضعیت نمی رسد ، این یک راز است یا زمان کشف آن نیست. به خصوص اگر حتی پس از تلاش برای “دوباره پرسیدن” زمین بخورید.

به نظر من موارد اصلی را برجسته می کنم کلید واژه هاتوصیف ماهیت آرکانا هیچ چیز در اوشو ذن تاروت: خدا ، روشنگری و نزدیکی به او ، متوقف شوید گفتگوی داخلی، آزادی ، پری ، سکوت (در جنبه مثبت) و پوچی ، تاریکی ، مرگ ، افسردگی ، شخصی سازی ، ترس ، ناامیدی ، شر.

این مفاهیم باید هنگام درک آن مبتنی باشد. اکنون اجازه دهید نگاهی دقیق تر به مثالها و موقعیتها بیندازیم ، انواع متفاوتطرح بندی

توضیحات شخص از طریق کارت هیچ چیز Osho Zen Tarot

کارت هیچ در Osho Zen Tarot در جنبه مثبت می تواند نشان دهنده شخصیت یک روحانی ، عاقل ، آرام ، آرام ، عمیق اندیش … و حتی نزدیک به روشنگری یا یک فرد روشن فکر است که جوهر هیچ را شناخته است.

از نظر منفی ، می تواند فردی افسرده و عصبانی باشد که در تاریکی رذایل خود غرق شده است. این کارت به ویژه به شدت می تواند حالت غیر شخصی سازی و دیگران مانند آن را نشان دهد ، هنگامی که فرد دچار ترس و عصبی ، ناامیدی است ، اما این یک مرحله طبیعی تبدیل شدن است مسیر معنوی- ما فقط به خود عمیق تر و نزدیک تر می شویم. بنابراین ، اگر چنین مشتری دارید ، این کارت پیشگام مشکل در وضعیت او نیست ، بلکه برعکس ، یک راهنما و کمک به درک و درک درست او است.

شرح حرفه ، حرفه از طریق کارت هیچ چیز Osho Zen تاروت

من حرفه ای کیستم؟ هیچکس! =)
اما به طور جدی ، در اینجا ممکن است س aالی از شخصی باشد که جهان را ترک کرده است ، یا در جهان است اما سیستم آن را ترک کرده است – به عنوان مثال ، او به عنوان یک راهب ، زاهد زندگی می کند. این یک مثال افراطی است ، اما از نظر مثبت ، به احتمال زیاد کارت دقیقاً حرفه هایی را نشان می دهد که مردم عادی آنها را به عنوان “بله ، او هیچکس نیست” درک می کنند. به معنای معمول ، یک شخص باید وکیل ، اقتصاددان ، پزشک باشد … و در اینجا ، برای مثال ، شخصی مشغول تمرینات معنوی است و این را با دیگران در میان می گذارد. این برای جامعه قابل درک نیست.
این مانند یکی از گزینه های تفسیر است.
اگر جنبه منفی را در نظر بگیریم ، اینجا بسیار روشن است این کارتمی تواند در مورد “فرد حاشیه ای” صحبت کند ، فردی که نمی تواند شغلی پیدا کند ، نمی تواند مکان خود و فرصتی برای اثبات خود پیدا کند.

شرح زندگی شخصی از طریق کارت هیچ چیز Osho Zen Tarot

در زندگی شخصی ، از جنبه مثبت ، به احتمال زیاد در مورد روابط بسیار خواهد بود سطح بالاپر از عشق واقعی و واقعی
همچنین ممکن است یک ویژگی درک معنوی شریک وجود داشته باشد ، هنگامی که لایه ای از افکار و تصاویر خود وجود نداشته باشد ، اما او دقیقاً در ذات واقعی خود ، کاملاً درک می شود.
اگر در مورد جنبه منفی صحبت کنیم ، مطمئناً مثالهای زیر مناسب هستند: شریکی وجود ندارد و برنامه ریزی نشده است ، روابط به بن بست رسیده است ، روابط سطح پایین ، افکار و اعمال تاریک شریک (ها).

شرح کسب و کار ، صدور پول از طریق کارت هیچ چیز Osho Zen Tarot

در جنبه مثبت: بلکه ، در مورد جدا شدن از پول ، تأکید شخص بر ثروت داخلی ، و نه خارجی صحبت خواهد کرد.
همچنین ممکن است از دست دادن پول ، عدم وجود آنها ، اما به این معنا که از طریق این تجربه استقلال از مواد باید به دست آید.
در جنبه منفی: فقر ، از دست دادن پول ، اما دقیقاً در نتیجه کارمای منفی ، نفوذ تاریک.

شرح سلامت از طریق کارت هیچ چیز اوشو ذن تاروت

سلامتی در جنبه مثبت فوق العاده است.
در جنبه منفی – بد ، در آستانه مرحله پیشرفته… فقط به هیچ وجه مشتری خود را نترسانید! حتی اگر جنبه بد معنا را به طور شهودی احساس می کنید ، تشخیص های وخیم انجام ندهید. با دقت بپرسید و توضیح دهید که آیا او مشکلات جدی دارد ، و اگر چیزی روی آنها وجود دارد ، وقت آن است که به طور جدی روی آنها کار کنید.
نکات عمومی سلامت – اعصاب و ذهن را آرام کنید. این نشان می دهد که علت اصلی مشکل دقیقاً در اختلال روانی است و با پاکسازی ذهن ، کار با آرامش ، فرد سلامت خود را بهبود می بخشد.

شرح سوال محل اقامت از طریق کارت Nothing Osho Zen Tarot

در جنبه مثبت: باز هم ، جدا شدن از مواد ، شخص اهمیتی نمی دهد کجا زندگی کند ، او همه جا “در خانه” خود احساس می کند.
خانه زیبا ، دنج و مهمتر از همه ، با هاله ای بسیار خوب است.
از نظر منفی ، مسکن وجود ندارد ، یا موقتی است ، از دست دادن مسکن.
نگرانی ها و ترس های مربوط به خانه (هشدار می دهد که باید از شر آنها خلاص شوید) ،

شرح سوال توسعه خود و معنویت از طریق کارت هیچ چیز Osho Zen Tarot

کارت با معنای بسیار معنوی و عمیق.
ارتباط با بودیسم ذن و مدیتیشن در اینجا روشن ترین است. روشهای متوقف کردن گفتگوی داخلی
حالتی نزدیک به روشنگری (یا خود روشنگری) ، تجربه تجربیات شگفت انگیز عمیق سکوت درونی.
در جنبه منفی – تاریکی ، سردرگمی ، فرد از معنویت و نور ، تأثیر جادوگری و جادوی سیاه دور است.

به این ترتیب تجزیه و تحلیل من در مورد کارت چیزی در سیستم Osho Zen Tarot ظاهر نشد. خوشحال می شوم اگر این مقاله به شما کمک کند تا این کارت را بهتر احساس کنید یا آن را به شیوه خود درک و درک کنید.

آموزه های روشنگر افسانه ای و معلم معنویاوشو امروزه معروف هستند گویی شخص بزرگهرگز جهان فانی را ترک نکرد پیش بینی یک فرایند طولانی و پیچیده است که نیاز به تمرکز نیرو و انرژی دارد و اصلاً تصادفی نیست که هر شعبده باز یا جادوگری تصمیم به مشارکت در چنین موضوع جادویی ظریف نگیرد.

برای به دست آوردن یک همسویی صادقانه ، باید بدانید چگونه با Tarot Zen Osho به درستی رفتار کنید

Tarot Zen Osho مجموعه ای جهانی از نمادهای نبوی است که به شما امکان می دهد نه تنها حقایق آینده را کشف کنید ، بلکه دلایل ناملایمات پیش رو یا شانس هایی را که نباید از دست داد نیز نشان می دهد. با استفاده از یک عرشه ساده و رنگارنگ ، دنیای جدیدی را باز خواهید کرد ، که قبلاً برای شما ناشناخته بود ، به دلیل بلوک های ذهنی و انسداد تفکر بسته شده است.

کارت های تاروت Osho Zen می توانند مال شما باشند دستیار غیر قابل تعویضیا گمراه کننده باشد ، زیرا تنها برخورد ماهرانه با کارت های عرفانی پیش بینی های دقیقی برای آینده نزدیک و دور ارائه می دهد. قدرت تاروت ، منظور از کارت های تاروت عرشه های تاروت Osho Zen برای شما چیست و چگونه از ویژگی جادویی به درستی استفاده کنیم؟

تاریخچه عرشه Zen Osho

موسس یکی از محبوب ترین ها آموزه های دینی- اوشو ، در طول زندگی خود ، ایده ایجاد یک عرشه فالگیر غیر معمول را ارائه داد ، اما این ایده فقط یک خواسته باقی ماند ، که توسط پیروان رهبر معنوی به طرز ماهرانه ای تجسم یافت.

محیط بی واسطه فردی که جهان را در یک نور کاملاً متفاوت و شگفت انگیز می دید ، بود بررسی دقیقو تفسیر نمادهای تاروت به تفسیر اوشو. بنابراین ، روح لطیف متفکر هنوز زنده است ، بی نهایت مهربان است و به دنبال کمک به مردم است. خود معلم روشنگری می گوید هیچ چیز ابدی نیست ، اما اعمال جاودانه هستند. چنین واژه ای اوشو زن تاروت ، ساده و مبتکر بود ، مانند نویسنده عرشه جادویی خود.

کارتهای فال در میان کسانی که به شدت به دنبال پاسخ در مورد نقاط عطف آینده هستند ، تقاضای زیادی دارند ، اما Zen tarot Zorb Osho یک ماده غیرقابل تصور است. آمیزه ای از قدرتها که قادر به پیش بینی آینده و منابع روشنگری درونی هستند. برای تمرینات معنوی ، چنین عرشه ای یک ویژگی غیر قابل تعویض است. هر چیزی که در داخل و خارج فرد زندگی می کند توضیحی ندارد ، اما برای همه چیز دلیلی وجود دارد. بر اساس یک حقیقت ساده است که عرشه تاروت با تفسیر خود اوشو در سطح ناخودآگاه عمیق تری کار می کند.

نمادهای نشان داده شده بر روی همان کارت ها نشان دهنده احساسات ، عواطف ، انگیزه های نهانهر شخصی که از عرشه س questionالی می پرسد یا هر کسی که هیچ ارتباطی با ثروت اندوزی ندارد. آیا نگران آینده هستید؟ سپس ، با کمک آموزه های جاودانه بزرگترین متفکر همه زمان ها و مردم ، رویدادهای آینده را خواهید دید ، که اعمال و اعمال در زمان حال به آنها منتهی شده است. به توصیه کارت ها گوش دهید ، آنها حاوی حکمت هایی هستند که قبلاً در دسترس شما نبوده و نعمتی برای شروع جدید است.

 

با کمک Osho Zen Tarot ، می توانید آینده را پیش بینی کنید

راهنمای تاروت Osho Zen به کار تازه کار و جادوگر با تجربه کمک می کند سالهای طولانیبا عرشه تاروت کلاسیک. صبور باشید و هر نماد را با دقت مطالعه کنید ، آن را بشناسید ، احساس کنید. بنابراین شما با انرژی عرشه هماهنگ می شوید ، با آن ارتباط برقرار می کنید و قادر به تفسیر هر کارتی هستید که در طرح ظاهر شده است.

ساختار عرشه تاروت ذن

عرشه Osho Zen Tarot آینده را از چندین مورد تجزیه و تحلیل می کند طرفهای مقابل… روحیه یک شخص ، او حالت فیزیکی، افکار مخفی – هیچ چیز از کارتهای نماد گذشته ، حال و آینده پنهان نمی شود. چیدمانی که ترجیح می دهید از آن استفاده کنید شامل چندین کارت با کت و شلوار متفاوت است.

هر نماد باید در نظر گرفته شود. تنها پس از مطالعه نقشه های جداگانه ، می توانید کل پیش بینی را جمع آوری کنید. ذره ذره و چیزهای کوچک. نبوت روی کارتهای Osho Zen با کمک انجام می شود مجموعه استانداردشخصیت ها:

  • آرکانای اصلی (بیست و دو کارت) ؛
  • کارت های اصلی اضافی متصل به lasso ؛
  • آرکانای جزئی(پنجاه و شش).

نام های منحصر به فردی برای کارت های آرکانای کوچک ایجاد شده است ، که در هیچ ویژگی جادویی دیگری برای ثروت اندوزی نمی توانید پیدا کنید. ۵۶ نماد آرکانای کوچک با حامیان قدرتمند – عناصر طبیعی مرتبط است. طرح ، متشکل از رنگهای منحصر به فرد – آب ، هوا ، رنگین کمان و آتش ، همه حوزه های زندگی انسان را پوشش می دهد ، به شما امکان می دهد یک پیش بینی دقیق و احتمالی از آینده ایجاد کنید.

کارت های اصلی عرشه Osho Zen

کارت های ارشد عرشه ذن ، بر اساس آموزه های اوشو ، نشان دهنده مراحل تدریجی است توسعه معنوی، و در سراسر عرشه اساسی هستند. این کارتها هستند که جهت پیش بینی را ایجاد می کنند – آنها حتی نمادهای مثبت را نرم یا بدتر می کنند. شماره گذاری آرکانای اصلی از صفر شروع شده و با عدد “۲۱” خاتمه می یابد. یک علامت اضافی – استاد ، نشان دهنده حقایقی است که از قبل در آگاهی شما وجود دارد ، اما به دلایلی از آنها استفاده نمی کنید. نماد بیداری و بیرون آمدن از رکود همیشه یک کارت خوش یمن است.

اگر علامت استاد را در طرح بندی می بینید ، مطمئن باشید که اعمال و دستاوردهای بزرگی در انتظار شماست. در مجموع ، عرشه شامل بیست و سه آرکانای اصلی است که بدون توجه به محل قرارگیری نماد در طرح و ترتیب ترتیب کشیدن کارت ها از روی عرشه ، مطابق طرح خود کار می کنند. ماهیت سلسله مراتبی آرکانای اصلی تسلط ، هدایت پیش بینی در جهت درست است و بر خلاف آرکانای جزئی ، بیست و سه کارت اول خود را تحت تأثیر علائم مجاور قرار نمی دهد.

احتمال زیادی وجود دارد که این پیش بینی به حقیقت نپیوندد. فال اوشواگر از قبل آماده شوید ، تاروت ذن هموار پیش می رود. اصول اولیه تاروت کلاسیک را بیاموزید ، سپس ساختار یک عرشه جدید را که توسط خود اوشو ایجاد شده است ، در نظر بگیرید.

انتشار آتش در عرشه تاروت Osho Zen

کت و شلوارهای آتش در عرشه Osho با Wands در تاروت سنتی مطابقت دارد و نماد آن است قدرت درونیفرد ، انرژی هدر رفته او ، و گاهی اوقات در شرایطی که زمینه نامطلوب کلی را برای ارتقاء روابط حرفه ای یا عشقی شما ایجاد می کند. کمک لباس آتش مخصوصاً در مواردی که نمی توانید به تنهایی از شرایط بیرون بیایید بسیار ارزشمند است.

آتش حساس ترین پدیده در طبیعت است ، از آن تغییر می کند عوامل خارجیو خود را به انواع دستکاری ها وامی دارد. به دلایلی خوب ، عرشه Wands of Zen Tarot قسمت حسی طبیعت انسان را تجزیه و تحلیل می کند. ضمیر ناخودآگاه شما ، که آینده را شبیه به “دانه” های کاشته شده در گذشته در شما ایجاد می کند ، یا شهود شما ، که پیشگویی آن را ذخیره می کنید ، از طریق کارت های عرفانی به شما روی می آورد. به حرف او گوش دهید ، تمام تلاش خود را بکنید تا صدای درونی شما نادیده گرفته نشود.

پیشگویی در تاروت Osho Zen – فرایند جذاب، نه تنها ذهن ، بلکه چشم ها را مسحور می کند. هر کت و شلوار عرشه به رنگ خاص خود رنگ آمیزی شده است که ماهیت یک عنصر خاص را مشخص می کند. آتش با رنگهای روشن و قرمز-زرد مشخص می شود که یادآور شعله آزادیخواه است. علامت متمایز نشان داده شده بر روی گرزها لوزی قرمز است. با توجه به چیدمان ، می توانید نه تنها بر نمادها ، بلکه تمرکز کنید محدوده رنگکارت

کت و شلوار آب در پیشگویی عرشه ذن

فنجان هایی که حامی آنها عنصر توقف ناپذیر آب است ، در مجموعه کارت های عرفانی با نمادهای زیر نشان داده شده است:

  1. کت و شلوار شوالیه.
  2. کارت ملکه.
  3. کارت پادشاه.

فنجان ها مسئول احساسات ، احساسات فردی هستند که اغلب از آن رنج می برید. چنین ویژگی های فالگیری نقش ویژه ای برای زنان دارد ، زیرا جام ها اصل زنانه را مشخص می کنند. فردی که مستعد تغییر آب و هوای معنوی است ، علائم زیادی از عنصر آب را در طرح گذشته یا آینده پیدا خواهد کرد.

رنگ لاجوردی کت و شلوار نشان دهنده آرامش ، تعادل این عنصر است. تراز فوری (ساده ترین راه برای حدس زدن در تاروت ذن با استفاده از طرح های ساده کارت) نشان دهنده مهمترین رویدادهای آینده است که ماهیت سرنوشت سازی دارند. لبخند ثروت را از دست ندهید ، در غیر این صورت دفعه بعد ، موفقیت به آسانی و به سرعت به دست نمی آید.

کارت های هوایی به تعبیر اوشو

انتشار هوا ، نشان داده شده در عرشه پیش بینی کننده نقشه های اوشوبه شکل کت و شلوار ابرها ، دارای انرژی قوی ، نامرئی ، مانند خود باد است. لباس شمشیرهای تاروت آشنا باستان با عنصر هوا مطابقت دارد ، زیرا اینگونه اوشو موانعی را می دید که اجازه نفوذ نور به داخل را نمی داد روح انسان… نگرش ذهنی شما ، که واقعیت را ایجاد می کند ، بر روی کارت های شمشیرهای عرشه عارف بازتاب می یابد.

گفتن ثروت روی کارت های تاروت از اوشو نشان دهنده مشکلات موجود در سر شما است.اوشو استدلال کرد که پدیده ای مانند ابرها ماهیت متغیری دارد و هرگونه مشکل در زندگی شما برطرف می شود. کت و شلوار خاکستریهمسویی را تحت الشعاع قرار ندهید ، فقط در مورد چگونگی حل مشکلات پیش آمده توصیه کنید.

معانی تاروت اوشو ذن از عنصر ابرها ، رشد هوشیاری ، خطر ابتلا به اسکیزوفرنی ، تاخیر در رشد ذهنی ، ناراحتی یا تقابل آینده را پیش بینی می کند. Osho Zen Tarot Instant به شما کمک می کند تا تعادل را پیدا کنید ، از غم و اندوه یا کنترل بیش از حد عزیزان یا بستگان خلاص شوید.

 

 

فال بگیر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange