خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در کردستان

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در کردستان با ارسال سریع

 

چاپ و فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورماند لمینتی اصل

برای چاب و خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سشریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت خرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

تفاوت چاپ کارت های ما با تاروت دیجی کالا

جنس چاپ کارت های تاروت دیجی کالا سلفونی با تصاویر سانسور شده میباشد و کیفیت چاپ معمولی دارد و ما سعی کرده ایم بنا به تقاضا بهترین کیفیت کارت که لمینتی است را به مشتریان ارائه کنیم و از طرح های زیبا اصلی بدون سانسور استفاده کنیم.

چاپ کارت فال فرانسوی لنورماند یا لنورماند توسط مادام لنورماند در فرانسه و اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ رواج پیدا کرد و به تدریج به سایر نقاط اروپا و جهان  گسترش یافت. درستی فال خانم لنورماند تا جایی زبانزد خاص و عام شده بود که حتی سیاستمداران برجسته دنیا در آن زمان برای بسیاری از تصمیمات خود به او مراجعه می کردند و تصمیمات خود را با این روش انجام می دادند.

خرید چند دست کارت تاروت به صورت همزمان شامل تخفیف ویژه می باشد

برای مشاهده دوره های اموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید:

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

آموزش لنورماند از مبتدی تا پیشرفته

برای خرید کارت های لنورمند و دریافت از طریق پست می توانید این محصول را ثبت سفارش بکنید و در کمتر از دو روز در تهران و یک هفته برای شهرستان ها دریافت کنید.

 

چاپ و فروش انواع کارت های  تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در تمام مناطق ایران

برای چاب و خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.

کردستان


استان کردستان بخشی از سرزمینی است که تحت حکومت مادها اداره می شده است . کردها یکی از شعبه های مشهور نژاد آریایی هستند که از حدود ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح از شرق به ایران وارد شده وبه شمال غربی و مشرق دریاچه ارومیه مهاجرت نموده اند و محققان در آریایی بودن آنها شکی ندارند .


کردها مردمانی ایرانی تبار هستند که زبان ، فرهنگ و آداب و سنن آنان در ارتباط و پیوند با دیگر مردمان در قلمرو زیست اقوام ایرانی است . بر اساس مت کتیبه داریوش در تخت جمشید و بیستون دولت ماد در سال ۵۵۰ پیش از میلاد مسیح در قلمرو دولت هخامنشیان قرار داشته است در عصر سلجوقیان و به ویژه در عهد حکومت طغرل بیگ تمامی ناحیه جبال کوهستانی غرب ایران (کردستان) به عراق عجم نام گذاری شده ، زیرا القایم با … خلیفه عباسی طی منشوری در سال ۴۳۷ ه . ق از طغرل بیگ سلجوقی به عنوان ملوک العراقین نام برده است .
عطاءالملک جوینی در بیان نبرد هلاکوخان مغول به فرقه اسماعیله و ارسال تدارکات و پشتیبانی آنان از ولایت اکراد یاد کرده است .
به نظر می رسد که در دوره ایلخانان مغول کردستان از عراق عجم شده باشد در اوایل قرن هفتم هجری سلیمان شاه از ترکمانان ایوه بر آن حکومت کرده است . شرف الدیم بلیسی حدود کردستان را در روزگار صفوی و در کتاب شرف نامه خود با افزودن ولایت لرستان یک جا ذکر می کند و در شرف نامه سرزمین لرستان و قوم لر را با کردها یکی می شمارد .
در تقسیمات روزگار صفویه کردستان ولایتی است که از ولایت کرمانشان جدا و شامل چهار حاکم نشین خورخوره ، جوانرود ، اورامان و الکاء بانه بود . پس از انقلاب مشروطیت بر اساس قانون مصوب ۱۴/۲/۱۳۲۵ هجری قمری بر طبق قانون تشکیل ایلات و ولایات و دستورالعمل آن ایران به چهار ایالت و ۲۳ ولایت در تقسیمات جدید تقیم که کردستان اردلان به دلیل حکومت خاندان اردلان (یکی از خاندان های کرد) بر آن به ان نام خوانده شده است .
در اولین تصمیم گیری درباره تقسیمات جدید کشوری به موجب تصویب نامه شماره ۱۳۷۵ – ۹/۹/۱۳۱۶ شمسی ایران به ۶ استان تقسیم شد که استان غرب مشتمل بر شهرستان های کردستان ، کرمانشاهان ، گروس ، باوندپود (کلهر) ، پشت کوه و لرستان بود .مساحت استان کردستان ۲۵۶۱۱ کیلومتر کیلومتر مربع و دارای ۱۸۰ کلومتر مرز مشترک در قسمت غربی خود با کشور عراق است .
این استان از شمال به استان های آذربایجان غربی و زنجان و از جنوب به استان کرمانشاه و از شرق به استان همدان محدود است .
آب و هوای استان در ناحیه شمالی آب و هوای نسبتا سرد و در نواحی جنوبی معتدل کوهستانی است و دارای فلات های مرتفع و خشک و دشت های حاصلخیز مانند دشت مریوان ، دشت اوباتو ، دشت ئیلاق یا دهگلان ، دشت قروه و دشت کامیارن است .
رودهای استان با توجه به وضع طبیعی و توپوگرافی منطقه دارای مشخصات خاصی هستند مانند پایین بودن بستر رودخانه از سطح زمین های مجاوره ، افزایش آب در فصل بهار ، غیر قابل استفاده برای قایقرانی و ….
این رودخانه ها به سه حوزه دریای خزر ، دریاچه ارومیه و خاک عراق وارید می شوند . کوه های کردستان قسمتی از کوه های غرب ایران رات تشکیل داده اند و مهم ترین آنها برانان در شرق چهل چشمه (چهل چمه) به ارتفاع ۳۱۲۰ متر در غرب دیواندره – کوه عوالان به ارتفاع ۲۶۶۵ متر در بین گاورود و کامیارن ، قره داغ داغ به ارتفاع ۳۱۲۰ متر در شمال بیجار ، گوژه به ارتفاع ۲۶۶۶ متر در بین دهگلان و سنندج ، کوه آبیدر به ارتفاع ۲۵۵۰ متر در سنندج ، کوه بزرگ شاهو به ارتفاع ۳۳۲۵ متر که بلندترین کوهستان استا است .
براساس نتایج سرشماری عمومی سال ۱۳۷۵ جمعیت استان ۱،۳۴۶،۳۸۳ نفر بوده است که ۹۰/۹۹ % جمعیت استان مسلمان هستند و بیشتر مردم تابع و پیرو مذهب شافعی و بقیه نیز پیرو مذهب  تشیع هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange