خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اصفهان

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اصفهان با ارسال سریع

 

چاپ و فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورماند لمینتی اصل

برای چاب و خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت خرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

تفاوت چاپ کارت های ما با تاروت دیجی کالا

جنس چاپ کارت های تاروت دیجی کالا سلفونی با تصاویر سانسور شده میباشد و کیفیت چاپ معمولی دارد و ما سعی کرده ایم بنا به تقاضا بهترین کیفیت کارت که لمینتی است را به مشتریان ارائه کنیم و از طرح های زیبا اصلی بدون سانسور استفاده کنیم.

چاپ کارت فال فرانسوی لنورماند یا لنورماند توسط مادام لنورماند در فرانسه و اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ رواج پیدا کرد و به تدریج به سایر نقاط اروپا و جهان  گسترش یافت. درستی فال خانم لنورماند تا جایی زبانزد خاص و عام شده بود که حتی سیاستمداران برجسته دنیا در آن زمان برای بسیاری از تصمیمات خود به او مراجعه می کردند و تصمیمات خود را با این روش انجام می دادند.

خرید چند دست کارت تاروت به صورت همزمان شامل تخفیف ویژه می باشد

برای مشاهده دوره های اموزشی روی لینک های زیر کلیک کنید:

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

آموزش لنورماند از مبتدی تا پیشرفته

برای خرید کارت های لنورمند و دریافت از طریق پست می توانید این محصول را ثبت سفارش بکنید و در کمتر از دو روز در تهران و یک هفته برای شهرستان ها دریافت کنید.

 

چاپ و فروش انواع کارت های  تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در تمام مناطق ایران

برای چاب و خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.

 

معرفی اصفهان


موقعیت

شهر اصفهان با وسعت ۲۲۰کیلومتر مربع در فاصله ۴۳۵ کیلومتری پایتخت ایران قرار گرفته است . این شهر با جمعیت حدود ۳ میلیون نفر سومین شهر پرجمعیت ایران است . وجو آثار تاریخی متعدد در این شهر باعث شد تا در سال ۲۰۰۶ این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود و سالانه مسافران زیادی از داخل و خارج کشور به آن سفر کنند . این شهر بر روی دشتی هموار و در فاصله ۱۵۷۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است و عامل پیدایش آن زاینده رود است . این استان به ۱۴ منطقه تقسیم می شود و مرز های آن از غرب به سمت خمینی شهر و نجف آباد، از جنوب کوه صفه و سپاهان شهر، از سمت شمال به شاهین شهر و از شرق نیز به دشت سگزی منتهی می گردد. آب و هوای شهر اصفهان با توجه به قرار گرفتن آن در منطقه نیمه بیابانی معتدل و خشک است و شما در مناطق شمالی و شرقی آب و هوای کویری و هرچه به سمت جنوب حرکت می کنید آب و هوای خنک تری را تجربه می کنید .

فاصله از شهر های مهم (راه های دسترسی)

شهر اصفهان به طور تقریبی در مرکز کشور واقع شده است و از بیشتر شهرهای بزرگ کشور دسترسی مناسبی دارد. نزدیک ترین مرکز استان به اصفهان شهر کرد در استان چهارمحال و بختیاری است که حدودا ۱۶۷ کیلومتر با آن فاصله دارد و با ماشین شخصی حدودا ۲ ساعت و نیم در راه هستید. دیگر مرکز استانی که که حدودا نزدیک به اصفهان ، قم است. فاصله قم تا اصفهان از نزدیک ترین مسیر زمینی ۲۷۶ کیلومتر است که با ماشین شخصی حداقل ۳٫۵ ساعت طول میکشد. فاصله تهران تا اصفهان نیز ۴۵۰ کیلومتر است و با ماشین حداقل ۵ ساعت زمان می خواهد. با اینکه این فاصله چندان اذیت کننده نیست اما اگر زمان برای شما خیلی مهم است بهتر است به فکر رزرو آنلاین بلیط هواپیما تهران اصفهان باشید. به طور کلی راه های دسترسی به اصفهان متفاوت است بجز ماشین شخصی شما از بیشتر شهرهای ایران برای سفر به اصفهان یا سه گزینه روبرو هستید . گزینه اول بلیط هواپیما اصفهان است که برای شهرهایی که در فاصله دورتری نسبت به این شهر هستند و همچنین مسافرانی که زمان رسیدن به مقصد برایشان در اولویت است گزینه مناسب تری است . گزینه دوم بلیط قطار اصفهان است که با توجه به مبدا سفر شما قیمت های متفاوتی دارد و مدت زمان متفاوتی در راه هستید و اما گزینه آخر بلیط اتوبوس اصفهان است که برای شهرهای نزدیک به اصفهان و یا مسافرت اقتصادی و لذت بردن از مسیر سفر گزینه مناسبی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange