چاپ تراکت A5 در تهران

چاپ تراکت A5 در تهران

ویژگی های تراکت A5

امکان چاپ بر روی کاغذ تحریر و گلاسه، امکان چاپ یکرو/دورو، ارزان و قیمت مناسب، امکان آپلود فایل طراحی شما و یا درخواست طراحی، بهترین معرف کسب و کار شما چاپ تراکت A5 در تهران

مزیت تراکت A5 در چیست؟

قیمت مناسب و اقتصادی، تراکت A5 فضایی در ابعاد ۲۰*۱۴.۵ سانت را در اختیار شما قرار می دهد که به نسبت ۲ برابر فضای تراکت A6 است.

حداقل تیراژ چاپ تراکت A5 چه تعداد است؟

در چاپ تراکت A5 حداقل تیراژ برای چاپ ۱۰۰۰ عدد می باشد.

چطور می توانم بدون در اختیار داشتن طرحی آماده چاپ تراکت A5 را سفارش دهم؟

سیستم ثبت سفارش بهار پرینت به گونه ای طراحی شده که کاربران می توانند برای سفارش محصول مورد نظر، در همان صفحه و در قسمت کادر ( آپلود فایل/درخواست طراحی ) با انتخاب یکی از گزینه ها نسبت به آپلود فایل آماده خود و یا درخواست طراحی اقدام کرده و ثبت سفارش خود را تکمیل کنند.

معرفی تراکت سایز A5

چاپ تراکت A5 از معمول ترین و پرمصرف ترین سایز ها برای چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی A5 در سایز ۱۴٫۸ در ۲۱ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.سایز تراکت A5 در گروه هنری چاپ نفیس ۱۴٫۵ در ۲۰ سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود ۳ میل از عرض و حدود ۱ سانت از ارتفاع کمتر است. برای چاپ تراکت و به جهت انجام صحیح طراحی توصیه میشود از قالب های آماده ای که در تب های دیگر موجود می باشد استفاده نمایید.

 

چاپ تراکت A5 در تهران

 

انواع جنس های موجود تراکت A5

چاپ تراکت A5 در گروه هنری چاپ نفیس برروی ۶ کاغذ و جنس زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی
کاغذ تحریر ۸۰ گرم ایرانی
کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم
گلاسه ۱۷۰ گرم
کرافت ۸۰ گرم
گلاسه ۳۰۰ گرم با روکش سلفون مات و یا براق

تراکت A5 تحریر ۸۰ گرم خارجی

این کاغذ یکی از مرسوم ترین کاغذ های موجود در بازار می باشد.

اگر بخواهیم این کاغذ را معرفی کنیم ، کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی همان کاغذ های معمول سفید و خشک معمول موجود در بازار می باشد که بسته های ۵۰۰ عدد عرضه می شوند.

این کاغذ دارای زمینه کاملا سفید می باشد و از دیگر ویژگی های بارز این کاغذ خشک بودن آن است که به راحتی امکان نوشتن روی این کاغذ را فراهم می کند. این نوع کاغذ ها بسیار در برابر آب حساس می باشند و سریعا جمع شده و رنگ ها در هم ترکیب می شوند.

چاپ روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم خارجی هیچ گونه محدودیت رنگی ندارد ولی باید این نکته را در نظر داشت که این کاغذ به دلیل جذب رنگی که در خود دارد مانع از شارپ شدن طرح شما می شود و از خاصیت های ذاتی این کاغذ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange