طراحی تراکت در تهران

طراحی تراکت در تهران

تراکت سالیان سال است که در تبلیغات همیشه جزئی بسیار مهم و همیشگی بوده است. تقریبا امکان ندارد در خیابان راه بروید و فردی یک تراکت به دست شما ندهد. یا حتی وقتی ماشین خودتان را پارک کرده باشید و موقع سوار شدن تراکتی زیر برف پاک کن ماشین خود نبینید. اکثر این تراکت ها پیش از خوانده شدن مستقیما در سطل آشغال ریخته می شوند و تعداد بسیار محدودی از آنها را افراد نگاه می دارند. طراحی تراکت در تهران

تراکت هایی که نگهداری می شوند عموما، دارای طراحی قدرتمند و زیبا و محتوای مناسب می باشند. روان شناسی مخاطب در طراحی تراکت میان آنهایی که نگهداری می شوند و آنهایی که دور انداخته می شوند به خوبی خود را نشان می دهد. صرف هزینه چاپ و طراحی و بی فایده بودن تبلیغات می تواند به عنوان یک ضرر برای هر شرکت و کسب و کاری محسوب شود. پس برای داشتن تراکتی که مخاطب را جذب کند و برای رونق بخشیدن به کسب و کار مفید باشد باید درست انتخاب کرد.

ویژگی تراکت تبلیغاتی

۱- ارزان و به صرفه ، چنانچه شما یک کسب و کار کوچک و تازه تاسیس داشته باشید شاید ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، چاپ و توزیع یک تراکت تبلیغاتی می باشد.

 

طراحی تراکت در تهران

 

۲- محل مناسبی برای درج اطلاعات جزئی تری از خدمات خود به مخاطبان می باشد.

۳- در صورت توزیع مناسب میتوانید با مخاطب خود ارتباط مستقیم داشته باشید.

خدمات بهار پرینت

تیم طراحی و تبلیغات لولسا در استودیو طراحی گرافیک و انیمیشن ژین، خدمات طراحی انواع تراکت ها را برای شما در نظر گرفته است. این خدمات زیر نظر متخصصین و طراحان گرافیک انجام می پذیرند. اگر می خواهید تراکتی خلاقانه و با ایده پردازی قدرتمندی باشید، لولسا تمام آن چیزی است که شما نیاز دارد. تیم لولسا با روانشناسی مخاطبین شما، محصولات و خدمات شما و بررسی شرایط رقابتی در بازار، برای شما تراکتی را طراحی خواهد کرد که با اطمینان می دانید، مخاطبی آنرا نگاه می دارند و برای کسب و کارتان مفید خواهد بود و مشتریان بیشتری به دست خواهید آورد.

تیم طراحی و تبلیغات لولسا شعار خود را تمام آنچه برای تبلیغات نیاز دارید قرار داده است و بر پایه همین شعار، تمامی خدمات طراحی و تبلیغاتی را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم.

معایب تراکت تبلیغاتی

همواره تراکت ها با توجه به اینکه تاثیر گذاری آن ها وابسته به نوع پخش ، پوشش منطقه ای و دقیق آن بستگی دارد به طوری که نیروی های به کار گرفته شده جهت پخش می بایست به صورت دقیق مناطق مد نظر را پوشش دهند ، در غیر اینصورت شما به هدف خود که جذب مشتری و معرفی محصولات یا خدمات خود هستید نخواهید رسید و تبلیغات شما با شکست مواجع می شود.

هزینه ها و تعرفه خدمات طراحی تراکت

هزینه خدمات به صورت آنلاین محاسبه می شود.

برای دیدن نمونه قرارداد می توانید به صفحه نمونه قرار داد طراحی مراجعه فرمایید. همچنین برای مطالعه قوانین و مقررات لولسا می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange