پخش تراکت انتخابات در تهران ۱۴۰۰

تراکت بهترین و زود بازده ترین روش تبلیغات تبلیغات تراکتی است در تراکت ها از عکس خود و رنگ انتخابی و شعار خود استفاده نمایید اگر قرار تغییری در جامعه ایجاد کنید بهتر آن تغییر به صورت پیش فرض درست شود و در تراکت چاپ گردد به صورت مثال اگر قرار جایی را آباد نمایید تصویر فرضی از آبادانی آنجا تهیه نمایید و در تراکت چاپ کنید و یا عکسی از موفقیت و پیروزی خود در پروژه ای را عنوان نماید. تراکت هنوز با وجود شبکه های اجتماعی جایگاه خود را در تبلیغات دارد و حرف اول را میزند. وقتی از منزل خارج می شوید برای کارهای روزمره دیگر در شبکه های اجتماعی نیستید بلکه در دنیای واقعی بهترین روش دیدن عکس و شعار نماینده است که بر روی دیوارها بیلبردها و ماشینها و همه جای سطح شهر است. تراکت بهترین نوع تبلیغات کاغذی است که هم زود بازده و هم ارزان قیمت تر از دیگر روش تبلیغاتی است. تهیه وبلاگ و یا سایت سایت و وبلاگ بزرگترین و مهمترین پل ارتباطی شما با مخاطبین می باشد محتوای و انتخاب متن مهمترین قسمت سایت می باشد کاربری ساده به همراه طراحی آن با رنگی که برای انتخابات انتخاب نموده اید باید هماهنگ شود و همچنین با تراکت و کارت ویزیت شما باید هماهنگ با سایت شما باشد رنگ و لگو یکسان باعث جذابیت میشود. ریسپانسیو بودن سایت ، دقت نمایید با توجه به اینکه کاربران فعلی اکثرا با موبایل وب گردی می نمایند و یا از شبکه های اجتماعی موبایل به سایت شما لینک می شوند ریسپانسیو بودن بسیار مهم می باشد سئو نمودن سایت به شکلی که جستجو گرها سایت شما را به مخاطبین در صفحه اول خود معرفی نمایند امکان نظر دهی و تعامل در سایت خود را فراموش نکنید امکان دریافت ایده و انتقادات و پیشنهادات فیلد سوال : در سایت خود از مراجعه کنندگان بپرسید اگر شما نماینده می شدید برای جامعه خود چه می کردید؟ در سایت رزومه خود را به صورت مدیا قرار دهید در ارتباط با مسائل اجتماعی ، محیط زیست ، زنان ، کودکان ، جمعیت ، جوانان ، خانواده نقطه نظرات خود را عنوان نمایید و راه حلهایی برای زیبا زیستن ارائه نمایید و همچنین به دیدگاه ها توجه کنید و جواب آنها را بدهید علایق خود را به هنرمندان و ورزشکاران نشان دهید و از آنها دفاع نمایید طرفداری و جهت گیری سیاستی خود را همراه با جو فعلی جامعه هموار سازید مقاله های مفید تهیه نمایید در سایت خود در ارتباط با تاریخ و اجتماع و جغرافیا شهر خوداحضار نظر نمایید از نمایندگان موفق جهان و ایران و چهره های سرشناس که تاثیر مثبتی در زندگی انسانها داشتن یاد کنید در تراکت خود سعی کنید جای برای آدرس سایتتان درج کنید که مردم بتوانند از طریق تراکت و آدرسی که در آن درج کرده اید سایت شما را پیدا کنن. در تراکت نمیشود همه مطالب را درج کرد چون تراکت شلوغ و درهم میشود بهتر است که هر چیزی که نیاز به توضیح دارد را در سایت خود درج کنید. هماهنگی سایت و کارت ویزیت بسیار مهم است یک رنگ و یک شعا و یک لو باعث جذابیت میشود و جذب شدن مردم یعنی رای دادن.

پخش تراکت انتخابات

پخش تراکت انتخابات در تهران ۱۴۰۰

هرچه به زمان انتخابات نزدیکتر می شویم  نیازهای تبلیغاتی نمایندگان شورای اسلامی و مجلس میان دوره ای به تبلیغات گسترده بیشتر نمایان می شود.

باید تراکت و بروشور زببا و ساده طراحی و چاپ شود و چاپخانه منظم و با کیفیت امر چاپ را انجام دهد که در این امر چاپخانه مجموعه بهار پرینت بهترین کیفیت را ارائه میدهد.

پخش تراکت انتخابات در تهران ۱۴۰۰

بعضی از ویژگی های تبلیغات کاغذی مناسب:

شعار انتخاباتی مجلس در تراکت و اوراق کاغذی:
هر نماینده ای متناسب با دغدغه های شهر خود می بایستی شعاری داشته باشد و بهترین شعار باید تقریبا دارای ویژگیهای باشد که ما در اینجا مطرح می کنیم.

اهداف شعار انتخاباتی :

۱- به صورت مثبت با افعال مثبت باشد.
۲- شعار می بایست کوتاه باشد.
۳- ندایی از یک شکوفایی و تغییر را داشته باشد.
۴-از یک آهنگ و تراز متنی برخوردار باشد.
۵-از کلمات ساده و عامیانه و جامعه پسندانه استفاده شود نه کلماتی که نیاز به ترجمه دارد.
۶- شعارهای موفق از سه کلمه نهایت تا ۷ کلمه تشکیل می شود .
۷- تکراری نباشد.
۸- با شرایط فعلی جامعه و حال و روز فعلی جامعه همخوانی داشته باشد .

رعایت همه این ها باعث میشود که شعار تاثیر گذار باشد و این شعار باید در تراکت ها درج گردد تا مردمی که تراکت به دست آنها میرسد با دیدن تراکت جذب شعار انتخاباتی شده و به ان ناینده رای دهند.

۲-تهیه متن و اهداف مناسب در بروشور و تراکت

یک نماینده باید در جمع مردمی حضور یابد و بهتر است که متنی و رزومه ای به همراه استدلال ، دلیل ، سوال و پاسخ در مورد تغییرات و عملکرد خود تهیه کنید. تصور نمایید در میان جمعی قرار گرفته اید که هزاران سوال درباره چگونگی عملکرد از شما می پرسند و نماینده می بایست در برابر همه این سوالها دلیل و پاسخ مناسبی داشته باشید از آمار واعداد و منابع واقعی جهت صحبت نمودن استفاده نمایید در مقاله های خود به محیط زیست ، بهداشت ، خانوادها ، زنان ، کودکان ، مسائل شغلی و اجتماعی اهمیت زیادی دهید از تکراری بودن مباحث و کپی برداری خودداری کنید

همه اینها لازم نیست در تراکت درج گردد زیرا باعث می شود که تراکت شلوغ شده و جذابیت خود را از دست بدهد.

باید تراکت و بروشور زببا و ساده طراحی و چاپ شود و چاپخانه منظم و با کیفیت امر چاپ را انجام دهد که در این امر چاپخانه مجموعه بهار پرینت بهترین کیفیت را ارائه میدهد.

تماس با ما

۳- انتخاب عکس مناسب از خود

برای این که یک تبلیغات تاثیر گذار داشته باشید نیازمند عکس هستید ظاهر و پوزیشن شما در عکس بسیار مهم می باشد سعی نماید آنچه جامعه هدف از شما انتظار دارد در عکس ظاهر شوید اگر جامعه فرد خوش تیپ و آراسته را می پسندد سعی نمایید آراسته باشید و اگر فردی با ظاهری ساده می خواهند سعی نمایید در عکس خود ساده به نظر بیایید حتما با عکاس و مشاور خود جهت چگونگی نگاهها و مسیر نگاه در عکس مشاوره نمایید یکی از نکات مهم در عکس نمایندگان انتخاباتی افق دید است که چشم و نگاه آنها چه مسیری را دنبال می نماید.

و بهترین عکس ها را انتخاب کنید و بر روی تراکت چاپ کنید خیلی مهم است که تراکت تبلیغاتی شما عکس داشته باشد. اصلا تراکت تبلیغاتی مجلس بدون عکس جذاب نیست.

انتخاب رنگ

گام بعدی پس از یک شعار خوب و گیرا انتخاب رنگ بسیار مهم می باشد رنگ را می بایستی بر اساس احساسات روز جامعه هدف خود انتخاب نمایید این که چه رنگی تبلیغات شما را در ذهن مخاطب ثبت می نماید نیاز به یک کارشناس جامعه شناس و اجتماعی دارد تا با بررسی محیط به شما پیشنهاد نماید از چه رنگی استفاده نمایید .

بخوانید:  طراحی و چاپ و پخش تراکت طلایی در تهران

سعی کنید که رنگ انتخابی شما در تراکت و کارت ویزیت شما هم باشد هماهنگی باعث جذابیت میشود رنگها خود بهترین تبلیغ کننده هستند و باعث جذابیت میشوند .

پخش تراکت

چاپ تراکت

بهترین و زود بازده ترین روش تبلیغات بهار پرینت است در تراکت ها از عکس خود و رنگ انتخابی و شعار خود استفاده نمایید اگر قرار تغییری در جامعه ایجاد کنید بهتر آن تغییر به صورت پیش فرض درست شود و در تراکت چاپ گردد به صورت مثال اگر قرار جایی را آباد نمایید تصویر فرضی از آبادانی آنجا تهیه نمایید و در تراکت چاپ کنید و یا عکسی از موفقیت و پیروزی خود در پروژه ای را عنوان نماید.

تراکت هنوز با وجود شبکه های اجتماعی جایگاه خود را در تبلیغات دارد و حرف اول را میزند. وقتی از منزل خارج می شوید برای کارهای روزمره دیگر در شبکه های اجتماعی نیستید بلکه در دنیای واقعی بهترین روش دیدن عکس و شعار نماینده است که بر روی دیوارها بیلبردها و ماشینها و همه جای سطح شهر است.

تراکت بهترین نوع تبلیغات  کاغذی است که هم زود بازده و هم ارزان قیمت تر از دیگر روش تبلیغاتی است.

تهیه وبلاگ و یا سایت

سایت و وبلاگ بزرگترین و مهمترین پل ارتباطی شما با مخاطبین می باشد.
محتوای و انتخاب متن مهمترین قسمت سایت می باشد.
کاربری ساده به همراه طراحی آن با رنگی که برای انتخابات انتخاب نموده اید باید هماهنگ شود و همچنین با تراکت و کارت ویزیت شما باید هماهنگ با سایت شما باشد رنگ و لگو یکسان باعث جذابیت میشود.
ریسپانسیو بودن سایت ، دقت نمایید با توجه به اینکه کاربران فعلی اکثرا با موبایل وب گردی می نمایند و یا  از شبکه های اجتماعی موبایل به سایت شما لینک می شوند ریسپانسیو بودن بسیار مهم می باشد سئو نمودن سایت به شکلی که جستجو گرها سایت شما را به مخاطبین در صفحه اول خود معرفی نمایند
امکان نظر دهی و تعامل در سایت خود را فراموش نکنید

امکان دریافت ایده و انتقادات و پیشنهادات
فیلد سوال : در سایت خود از مراجعه کنندگان بپرسید اگر شما نماینده می شدید برای جامعه خود چه می کردید؟
در سایت رزومه خود را به صورت مدیا قرار دهید
در ارتباط با مسائل اجتماعی ، محیط زیست، زنان، کودکان، جمعیت، جوانان، خانواده نقطه نظرات خود را عنوان نمایید و راه حلهایی برای زیبا زیستن ارائه نمایید و همچنین به دیدگاه ها توجه کنید و جواب آنها را بدهید
علایق خود را به هنرمندان و ورزشکاران نشان دهید و از آنها دفاع نمایید
طرفداری و جهت گیری سیاستی خود را همراه با جو فعلی جامعه هموار سازید
مقاله های مفید تهیه نمایید
در سایت خود در ارتباط با تاریخ و اجتماع و جغرافیا شهر خوداحضار نظر نمایید
از نمایندگان موفق جهان و ایران و چهره های سرشناس که تاثیر مثبتی در زندگی انسانها داشتن یاد کنید.

در تراکت خود سعی کنید جای برای آدرس سایتتان درج کنید که مردم بتوانند از طریق تراکت و آدرسی که در آن درج کرده اید سایت شما را پیدا کنن.

در تراکت نمیشود همه مطالب را درج کرد چون تراکت شلوغ و درهم میشود بهتر است که هر چیزی که نیاز به توضیح دارد را در سایت خود درج کنید.

هماهنگی سایت و کارت ویزیت بسیار مهم است یک رنگ  و یک شعا و یک لو باعث جذابیت میشود و جذب شدن مردم یعنی رای دادن.

تهیه کلیپ

بهتر است که ساخت کلیپ با وجود گسترش مدیا و موبایلهای هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد
مدیا تاثیر فوق العاده ای بر حواس ۵ گانه فرد می گذارد
ویژگیهای مدیا :
نمایش دغدغه جامعه و راه حل شما
استفاده از شعار
حداکثر زمان ۱۵ ثانیه تا ۳۰ ثانیه
درباره آنچه قرار تغییر دهید (مشکل را نمایش دهید )
ساخت انیمیشن فرضی از تغییراتی که شما خواهانش می باشید
رزومه ی خود و موفقیتهای تحصیلی و شغلی و.. را به شکل ویدیو در بیارید

تماس با ما

ابزارهای تبلیغاتی جهت انتشار

شبکه های اجتماعی

بهتر است که سعی نمایید در شبکه های اجتماعی جهت برقراری و تعامل با جامعه پایگاهی داشته باشید از مقاله های ,محتوا , کلیپها و شعارها که تهیه نمودید استفاده نمایید و به تعامل با مردم بپردازید کاربران مجازی را به سایت و وبلاگ خود لینک دهید

می توانید در تراکت ادرس وبلاگ و شبکه های اجتماعی خود را درج کنید تا مردم شما را از این تریق پیدا کنند.

“پنل اس ام اس “

یکی دیگر از روشهای تبلیغاتی اسمس است از طریق پنل اس ام اس شعارها ,اهداف , اخبار و لینکهای ارتباطی خود در شبکه های اجتماعی را اطلاع رسانی نمایید .

“تبلیغات محیطی “

بیلبوردها شهری و تبلیغ بر روی اتوبوسها با شعار و رنگ انتخاباتی تعین شود  بیلبردها بهترین روش تبلیغاتی هستند .دیدن عکس و شعار نماینده  بر روی بیلبرد بهترین نوع تبلیغت است.

“روزنامه ها “

از روزنامه ها جهت انتشار اخبار و رزومه خود و مقاله های خود استفاده نمایید  می توانید   روزنامه ها و مجله های که مقالات و شعار و اهداف شما در ان درج شده بین مردم پخش کنید.

در کنار روزنامه می توانید تراکت نیز پخش کنید چون در روزنامه و مجله به راحتی نمیشود تبلیغات گسترده کرد این دو  در کنار هم باعث اعتماد و جذب مردم میشود. ویک تبلیغات خوب و عالی هستن.

“شبکه های تلویزیونی “

شاه کلید تبلیغات حضور در شبکه های تلویزیونی است در شبکه های تلویزیونی محلی خود حضور بیابید . مردم همه ساعت شبانه روز پای تلوزیون نیستند و ممکن است که از ساعت حضور شما در تلوزیون اگاهی نداشته باشند پس می توان با پخش تراکت در سطح شهر مردم را از ساعت و شبکه ای که قرار است در آن حضور یابید اطلاع رسانی کنید.

پخش تراکت انتخابات

“تراکت ها”

بهترین روش تبلیغاتی پخش تراکت است سعی کنید تراکت های مخصوص انتخابات شما متفاوت و شیک باشد سعی نمایید تراکتها خود را در یک پاکت نامه پست و ارسال نمایید . می توانید تراکت های که در داخل پاکت نامه هستند را به تراکت پخش کن بدهید و تراکت پخش کن تراکت ها را خانه به خانه پست کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange