پخش تراکت در سراسر تهران

پخش تراکت در تهران

پخش تراکت در تهران

پخش تراکت در شرق تهران

محدود وسیع شرق تهران شامل نارمک تهرانپارس لویزان تهران نو حکیمیه از پتانسل بالایی برخوردار است و پخش تراکت در شرق شهر تهران ویژگی های خاص خودش را دارد و از آنجایی که پتانسیل زیادی هم برای ایجاد کسب و کار و فضای تبلیغی دارد، موفقیت در این منطقه نسبتاً راحت از خیابان ها و بخش های دیگر تهران می باشد. در واقع در شرق تهران، زیاد تراکت پخش نمی شود و شما با یک برنامه ریزی هوشمندانه می توانید بازار کسب و کار خودتان را در دست بگیرید. پس حتماً تا انتها با ما همراه باشید تا با محله ها و خیابان های شرق تهران به خوبی آشنا شده و بتوانید با پخش تراکت مناسب در این محل ها، به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید. اگر هم می خواهید با مناطق مناسب دیگر تهران برای توزیع برگه های تبلیغاتی آشنا شوید، پیشنهاد می کنم حتماً مقاله پخش تراکت در تهران را هم مطالعه کنید. اما مطالب مهمی که در این مقاله قرار است بخوانید عبارتند از:

پخش تراکت در سراسر تهران

تماس با ما

پخش تراکت در تهران نو
پخش تراکت در تهرانپارس
پخش تراکت در نارمک
پخش تراکت در پیروزی
پخش تراکت در افسریه

پخش تراکت و تبلیغات کاغذی در تهران نو

از مهم ترین بخش های پخش تراکت در تهران نو ، متروی شهید کلاهدوز و خیابان های شمالی آن است که یکی از شلوغ ترین مترو های تهران به حساب می آید.

تهران نو شامل ۸ بوستان می باشد که به دلیل شلوغی در فصل های تابستان و بهار، مکان مناسبی برای توزیع برگه تبلیغی است. حال اگر ما بخواهیم از گزینه هایی نظیر مراکز خرید، بوستان ها، ایستگاه های مترو و ایستگاه مترو استفاده کنیم، باید هوشمندانه این کار را انجام دهیم. ایستگاه اکباتان شلوغ ترین ایستگاه برای پخش تراکت در شرق تهران می باشد. یعنی اگر شما بخواهید پخش تراکت در تهران نو را استارت بزنید، باید تمرکز اصلی تان را بگذارید برای پوشش ایستگاه ها و مراکز خرید؛ زیرا تنها دلیل رفت و آمد مردم همین مکان ها هستند.

از مکان های عمومی در تهران نو می توان به مرکز علوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران (روبروی ایستگاه متروی شهید کلاهدوز)، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه (شعبه شهید کلاهدوز) واقع در میدان تره‌بار پیروزی، بازار بلال حبشی، پایانه مسافربری اتوبوسرانی شرق تهران (ترمینال شرق) اشاره کرد.

پخش تراکت در تهران

پخش تراکت و کارت ویزیت در تهرانپارس

مطمئناً تا به حال اسم این محله پرطرفدار در شرق تهران را شنیده اید. پخش تراکت در تهرانپارسبه دلیل بافت مناسب، گزینه خوبی به حساب می آید. بخش بزرگی از شمال شرق تهران هم مختص این محله می باشد. این محله چهار میدان اصلی دارد که در امتداد خیابان تیرانداز (بهترین خیابان در خصوص پخش تراکت) قرار گرفته‌اند.

تهرانپارس در منطقه ۴ شهرداری تهران و شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. (مقاله پخش تراکت در شمال تهران را از دست ندهید.) از شمال به بزرگراه زین‌الدین (امتداد شرقی همت) و از جنوب به خیابان دماوند منتهی می‌شوند. از شرق به خیابان سلطانی و محله‌ی اتحاد و از غرب به بزرگراه باقری منتهی است. همچنین این محله از سمت شرق با بزرگراه رسالت همسایه است.

همانطور که اشاره شد این محله کاملاً محصور در میان بزرگراه‌ها است و به همین دلیل دسترسی به آن با اتومبیل شخصی بسیار راحت است. در مورد وضعیت وسایل نقلیه عمومی بهتر است بدانید که تهرانپارس یکی از مناطق مجهز تهران به حساب می‌آید. مجهز از این جهت که شما هم می‌توانید از مترو استفاده کنید، هم BRT، هم اتوبوس‌های شرکت واحد و هم تاکسی‌ها. در مورد ایستگاه‌های مترو باید به ایستگاه مترو شهید باقری، تهرانپارس و فرهنگسرا اشاره کنیم که در خط ۲ مترو (فرهنگسرا- صادقیه) قرار دارند که مناسب برای پخش تراکت به صورت دست به دست می باشند و می توان این ۲ ایستگاه را جزو چند ایستگاه مترو شلوغ تهران دانست.

پخش تراکت برشور در نارمک

اگر قصد پخش تراکت یا کارت ویزیت در نارمک را دارید، پیشنهاد ما استفاده از شلوغی های میدان هفت حوض (نبوت) می باشد. به دلیل وجود مغازه ها و فروشگاه های مختلف در حوالی میدان هفت حوض، این نقطه جغرافیایی تبدیل به یکی از شلوغ ترین مناطق نارمک شده است. کسب و کار های مختلفی هم با استفاده از این شرایط، تراکت های خود را پخش و بازخورد خوبی دریافت می کنند. یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید از آن برای پخش تراکت در نارمک استفاده کنید توزیع به صورت دست به دست در جلوی درب مترو سرسبز می باشد که یکی از پر رفت و آمد ترین ایستگاه های مترو به شمار میرود.

نارمک در شمال شرق تهران و منطقه ۸ قرار دارد. این محله از شمال به خیابان فرجام، از جنوب به خیابان دماوند، تهران نو و خیابان نظام آباد (مقاله پخش تراکت در نظام آباد را از دست ندهید)، از غرب به بزرگراه امام علی (ع) و از شرق به بزرگراه شهید باقری راه دارد.

نارمک به علت داشتن میدان‌های متعدد، به محله صد میدان هم شهرت دارد. از جمله این میدان‌ها می‌توان به نبوت یا هفت‌حوض سابق، میدان هلال احمر، میدان ۵۱، میدان ۷۳ اشاره کرد. از خیابان‌های معروف این محله هم می‌توان به آیت، سمنگان، دردشت، هنگام و … اشاره کرد و اگر بگوییم نارمک یکی از خوش‌ مسیرترین محله‌ های تهران است و یک سیستم قوی حمل و نقل عمومی دارد که باعث راحتی هر چه بیشتر ساکنان این محله شده است حقیقت را گفته ایم.

پخش تراکت در پیروزی

یکی از بهترین مکان های تهران جهت پخش تراکت در حوزه کسب و کار های مختلف را می توان خیابان های پر تردد پیروزی نام برد. برای مثال یکی از بهترین این خیابان ها در حالی که دارای کوچه ها، خیابان ها و پس کوچه های بسیاری می باشد خود خیابان پیروزی می باشد. ساعات اوج شلوغی در این خیابان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ شب می باشد که میتوان از روش پخش تراکت به صورت دست به دست در آن استفاده کرد. همین طور شما می توانید (در صورت عدم مخالفت و مغایرت با قوانین) از روش چسباندن تراکت در کف خیابان های پیروزی استفاده کنید.

یکی از بهترین خیابان ها برای پخش تراکت در پیروزی ، خیابان پنجم این منطقه است که از ابتدا به میادین اصلی پیروزی منتهی می شود و در حالی که انواع کسب و کار ها از جمله (ساعت فروشی ، کافه، دندانپزشکی، سوپر مارکت، درمانگاه و غیره …) را در خود جای داده و یکی از بعد های تجاری منطقه پیروزی به شمار می رود، کوچه های مناسبی برای پخش تراکت هم دارد.

محله‌ی پیروزی در ناحیه‌ی ۲ منطقه‌ی ۱۳ شهرداری و شرق شهر تهران قرار گرفته است. این محله از جنوب به بزرگراه محلاتی، از شمال به خیابان ۵/۳۱ ، از شرق به بزرگراه بسیج (میدان شهید کلاهدوز سابق) و از سمت غرب با میدان شهدا (خیابان ۱۷ شهریور) همسایه است.

پخش برشور در افسریه تهران

اینجا منطقه ای با جمعیت نسبتاً مناسب برای عرضه برگه تبلیغی می باشد. شما برای اینکه تراکت های خود را به دست مردم این محله برسانید، باید از سه روش عرضه استفاده کنید:

اولین و بهترین و همچنین سنتی ترین روش پخش تراکت در خانه می باشد که استقبال مناسبی از آن می شود. اما سعی کنید حتی برای یک ساختمان ۱۰ طبقه نیز چند کارت بندازید. زیرا افراد هر طبقه به ترتیب نمی آیند بروشور خودشان را برداند، اولین نفری که آنها را ببینید احتمالاً نسار سطل زباله خواهد کرد! روی این حساب فقط یک برگه برای ساختمان های مسکونی بیندازید.

برای اینکه مردم در حال تردد را پوشش بدیم طبیعتاً نمی توانیم از روش انداختن در منزل استفاده کنیم. برای پخش تراکت در افسریه برای مردم در حال رفت و آمد باید از روش پخش تراکت ثابت و یا پخش تراکت ساعتی استفاده کنیم تا به هر فرد یک عدد بدهیم. در این حالت مردم بروشور تبلیغی شما را مطالعه خواهند کرد شاید تنها ۲۰ درصد آنها را دور بریزند. چرا که افراد اگر احتیاج به این کارت نداشته باشند، آن را نمی گیرند.

تراکتی شرکت پخش تراکت در تهران

در این مقاله سعی شد مناسب ترین مناطق موجود در شرق تهران را مورد بررسی قرار داده و بهترین روش های پخش تراکت در آن ها را به شما بیان کنیم. اما نکته مهم دیگری که در رابطه با پخش تراکت در شرق تهران و در کل سایر مناطق باید به آن توجه کرد، نوع و روش آن است که باید توسط افراد با تجربه و خبره صورت گیرد؛ در غیر این صورت قطعاً نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

شرکت خدمات ما با پشتوانه موفقی که در این رابطه دارد و تجربه بسیار خوبش، می تواند به شما به طور قابل توجهی در این زمینه کمک کرده و بیشترین بازخورد را از تبلیغات برای شما بگیرد. پیشنهاد می کنم با مراجعه به صفحه لیست قیمت پخش تراکت ، با ما و خدماتمان بیشتر آشنا شوید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange