ارزانترین چاپخانه تهران

ارزانترین چاپخانه در تهران

ارزانترین  چاپخانه با کیفیت عالی در تهران توسط چاپخانه بهار .

چاپخانه بهار دارای تکنولوژی برتر  می باشد که تراکت و کارت ویزیت را با کیفیت عالی چاپ می کند کند.

یکی از دغدغه های اکثر مشاغل که تبلیغات از طریق تراکت و کارت ویزیت را انتخاب می کنند این هست که با کمترین قیمت با کیفیت ترین تراکت و کارت ویزیت را چاپ کنن. که این امکان را چاپخانه بهار برای شما ارئه می کند چاپخانه بهار با دارا بودن ماشین الات برتر چاپ تراکت ها و کارت ویزیت را با کیفیت عالی چاپ می کند.

چاپ تراکت یکی از مقرون به صرفه ترین شیوه های تبلیغاتی است که جامعه آماری بالایی را در بر می گیرد.

چاپ تراکت تبلیغاتی یکی از پر سفارش ترین خدمات چاپی محسوب می شود چرا که هر صنفی با هر نوع محصول و خدماتی که ارائه می دهد، می تواند از این روش جهت معرفی و تبلیغ برند خود بهره گیری نماید.

چاپ تراکت رنگی گلاسه، سهم قابل توجهی از بازار را نسبت به چاپ تراکت سیاه و سفید به خود اختصاص داده است.چنانچه تیراژ پایینی مد نظرتان می باشد بهتر است چاپ تراکت خود را به روش دیجیتال انجام دهید و اگر تیراژ بالایی مد نظرتان می باشد و کیفیت برایتان اهمیت ویژه ای دارد، بهتر است از چاپ تراکت رنگی خود را به شیوه افست انجام دهید.

چنانچه در پی چاپ تراکت رنگی فوری می باشید، چاپ به روش دیجیتال بهترین گزینه است زیرا رنگ ها به حالت پاشش بر روی کاغذ می نشینند و سرعت انجام این کار بالاست و از کیفیت پایین تری نسبت به افست برخوردار می باشند.

چاپ تراکت در مرحله پایانی قرار دارد و قبل از آن مرحله ی طراحی تراکت مطرح است که توصیه می گردد طراحی و چاپ تراکت خود را درون یک مجموعه به انجام برسانید، چرا که تیم طراحی ای که با صنعت چاپ آشنا باشد، طرحی را ارائه می نماید که به هنگام چاپ کیفیتی دلخواه و دقیقا شبیه به رنگ های استفاده شده در فایل گرافیکی باشد.

مجموعه طرح گندم با گرافیست هایی خلاق و مجرب و کادری متخصص در حیطه چاپ، طراحی و چاپ تراکت شما را با جلوه بصری جذاب و اثربخشی تقدیم حضورتان می نماید. شایان توجه است پس از چاپ تراکت، مکان توزیع تراکت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است، چنانچه محتوای شما آموزشی باشد بهتر است مکان هایی را انتخاب نمایید که افراد محصل یا دانشجو در آن مکان حضور قابل توجهی داشته باشند مانند مدارس و دانشگاه ها و نمایشگاه ها، چنانچه محتوای شما در مورد خوراکی ها و رستوران ها باشد و خدماتی از جمله تحویل غذا با پیک دارید، بهتر است در محیط پیرامون خود تراکت را پخش نمایید.

ارزانترین چاپخانه تهران

برای دریافت اطلاعات و هماهنگی های لازم با چاپخانه بهار تماس حاصل فرماید.

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی:  09124506359

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

Secured By miniOrange